دانشکده آموزشی بازار بورس و فارکس
tabliq side logo

ایلان ماسک قصد حمایت از Dogecoin تا حد ممکن را دارد

اخبار متفرقه
5 / 0
به این مقاله امتیاز دهید.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در واکنش به این خبر که شرکت Boring اکنون Dogecoin را به عنوان پرداخت برای یک سواری می‌پذیرد، گفت که به حمایت از Doge ادامه خواهد داد. ایلان ماسک در توییتی درباره Dogecoin نوشت : حمایت از Doge در هر کجا که ممکن است ایلان ماسک از زمانی که در آوریل […]

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در واکنش به این خبر که شرکت Boring اکنون Dogecoin را به عنوان پرداخت برای یک سواری می‌پذیرد، گفت که به حمایت از Doge ادامه خواهد داد.

ایلان ماسک در توییتی درباره Dogecoin نوشت :
حمایت از Doge در هر کجا که ممکن است
ایلان ماسک قصد حمایت از Dogecoin تا حد ممکن را دارد
حمایت ایلان ماسک از Dogecoin
ایلان ماسک از زمانی که در آوریل 2019 اعلام کرد که میم کوین ارز رمزپایه مورد علاقه اوست، حامی دوج کوین بوده است. او از آن زمان به شدت از دوج کوین حمایت می کند و در مورد همه چیز از قرار دادن SpaceX یک "دوج کوین واقعی در ماه واقعی" گرفته تا استخراج توکن میم با فرزندانش توییت می کند. در هفته‌های منتهی به حضور ماسک در «Saturday Night Live»، دوج کوین در ماه مه 2021 به بالاترین حد خود رسید. امروز، مدیر عامل SpaceX همچنان از حامیان پرشور دوج کوین است.

طبق کزارش fxf1 ایلان ماسک اظهار داشت که به حمایت از Dogecoin ادامه خواهد داد و دلیل منحصر به فردی برای این موضوع بیان کرد:

من افراد زیادی را می شناسم که آنقدرها ثروتمند نیستند و می دانید، من را تشویق به خرید و حمایت کرده اند. Dogecoin. من به آن افراد پاسخ می دهم.

امکان حمایت های بیشتر در ادامه راه؟

ماه گذشته، بیلی مارکوس، یکی از خالقان Dogecoin، توییت کرد که از مردم می‌خواهد «از آن برای چیزی استفاده کنند» که ایلان ماسک در پاسخ گفت:
تسلا و اسپیس‌ایکس، شاید در آینده‌ای بیشتر، کالاهای تجاری تسلا و اسپیس‌ایکس را خریداری کنند.
ماسک در مصاحبه اخیر خود اشاره کرد که SpaceX ممکن است به زودی Dogecoin را به عنوان پرداخت برای کالاها بپذیرد، همانطور که تسلا قبلاً انجام می دهد. شرکت Boring ایلان ماسک اکنون به مشتریان خود اجازه می دهد تا هزینه حمل و نقل خود را در لاس وگاس با Dogecoin بپردازند. تا زمان نگارش این مقاله، قیمت Dogecoin تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است، بنابراین هنوز به این خبر پاسخ نداده است. قیمت dogecoin 0.068 دلار بود که نسبت به روز گذشته 1.70 درصد افزایش داشت.
همچنین بخوانید :

مقالات مرتبط

آخرین مقالات

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    FT ADX Color Candles اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles زمانی که نیاز دارید به طور همزمان به چندین مورد نگاه کنید، معامله می تواند بسیار خسته کننده باشد. اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles قالب شمع ها، ساپورت ها، مقاومت ها، برنامه ها، اخبار و اندیکاتورها. هدف این ابزار […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Demand And Supply Support And Resistance

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Demand And Supply Support And Resistance اندیکاتور کاربردی Demand And Supply Support And Resistance با شناسایی مناطق عرضه و تقاضا و مناطق پشتیبانی و مقاومت به معامله گران کمک میکند. معرفی اندیکاتور Demand And Supply Support And Resistance مناطق تقاضا و عرضه مناطق پشتیبانی و مقاومت نمایش مناطق شکسته نمایش […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    TrendGauge اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی TrendGauge اندیکاتور کاربردی و محبوب TrendGauge این یک نشانگر قدرت روند ساده است که بر اساس 5 میانگین متحرک در پنج بازه زمانی مختلف است. معرفی اندیکاتور کاربردی TrendGauge در حال حاضر، کاربر نهایی به تنظیمات SMA دسترسی ندارد اما در آینده آن را پیاده سازی نمی کند. این اندیکاتور […]