دانشکده آموزشی بازار بورس و فارکس
tabliq side logo

دارنده های XRP و شکایت SEC

اخبار متفرقه مقالات ارز های دیجیتال
5 / 0
به این مقاله امتیاز دهید.

بیش از 70 هزار دارنده XRP به شکایت دسته جمعی علیه SEC می پیوندند دیتون معتقد است تصمیم SEC برای طرح شکایت علیه ریپل و مدیران آن به دلیل نقض قانون اوراق بهادار بر ارزش XRP تأثیر گذاشته است. اشتراک گذاری بیش از 70000 دارنده ریپل (XRP) به شکایت دسته جمعی جان دیتون علیه کمیسیون […]

بیش از 70 هزار دارنده XRP به شکایت دسته جمعی علیه SEC می پیوندند

دیتون معتقد است تصمیم SEC برای طرح شکایت علیه ریپل و مدیران آن به دلیل نقض قانون اوراق بهادار بر ارزش XRP تأثیر گذاشته است.
دارنده های XRP و شکایت SEC
SEC و XRP

اشتراک گذاری

بیش از 70000 دارنده ریپل (XRP) به شکایت دسته جمعی جان دیتون علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده پیوسته اند.
70100 تا الان @GaryGensler & @SECEnfDirector بیش از 70 هزار #XRPHolder با پیشینه‌های مختلف از 50 ایالت، هر قلمرو ایالات متحده و 141 کشور در سراسر 🌍 برای مبارزه با گسترش غیرقانونی هاوی به هم پیوسته‌اند. شما در جنگ شکست خواهید خورد. — جان ای دیتون (210 هزار دنبال کننده مواظب کلاهبرداران باشید)
به گفته دیتون، تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای طرح شکایت علیه ریپل و مدیران آن به دلیل نقض قانون اوراق بهادار، ارزش XRP را تحت تاثیر قرار داده و در نتیجه باعث آسیب مالی به سرمایه گذاران دارایی شده است. به نظر او، تأثیر شکایت بر XRP کافی است تا علیه کمیسیون اقدام شود.
اگر کمیسیون بورس و اوراق بهادار واقعاً معتقد است XRP یک امنیت ثبت نشده است . چرا آنها اجازه فروش توکن را در طول یک دادخواست جاری می دهند؟ این به شما پوچ بودن ادعاهای SEC را نشان می دهد. تنها دلیلی که Robinhood XRP را لیست نمی کند، پرونده معلق است. XLM از XRP متولد شد. بنیاد Stellar اذعان می‌کند که XLM را می‌فروشد تا بدون هیچ هدف دیگری کار کند. همون موسس اگر XRP وجود دارد، XLM باید یک امنیت باشد، اما در لیست آمده است — جان ای دیتون (210 هزار دنبال کننده مواظب کلاهبرداران باشید)
در همین حال، دیتون در توییتی در 8 آگوست گفت که Stellar Lumens (XLM) نیز باید طبق تعریف SEC به عنوان امنیت طبقه بندی شود. به گفته او، "XLM از XRP متولد شد" و "همان بنیانگذار" را دارد.

به روز رسانی ریپل در مقابل SEC

در همین حال، پرونده بین SEC و ریپل ادامه دارد و کمیسیون به استفاده از "تاکتیک های تاخیر" متهم شده است. جیمز فیلان، وکیل کریپتو، کمیسیون SEC را به اتلاف وقت دادگاه متهم کرد . پس از اینکه کمیسیون پاسخی تک خطی به دادگاه ارائه کرد و گفت که در مورد درخواست ریپل برای بازگشایی کشف حقایق موضعی ندارد.
#XRPCommunity #SECGov v. SEC می گوید در مورد درخواست ریپل برای بازگشایی کشف حقایق موضعی نمی گیرد. — James K. Filan 🇺🇸🇮🇪 108k (مراقب کلاهبرداران باشید)
ریپل به سادگی می‌خواهد 7 ویدیوی کارمندان SEC را که در حال سخنرانی هستند تأیید کند و SEC دوباره با آن قاطی می‌کند (SEC در ابتدا سال گذشته بازی‌هایی را انجام داد). احراز هویت یک چیز استاندارد در دعاوی است و نباید اینقدر سخت باشد.
— جرمی هوگان (@attorneyjeremy1) 4 اوت 2022
قاضی قبلاً دستور داده بود که کمیسیون ویدیوهای خاصی را که ریپل ارائه کرده است و حاوی اظهارات مقامات SEC است تأیید کند. ریپل برای ارائه احضاریه به پلتفرم‌هایی که این ویدئوها را نگه می‌دارند، مجوز درخواست کرده بود. اما SEC این را به عنوان درخواستی برای بازگشایی کشف اشتباه تفسیر کرد که اینطور نیست. فیلان گفت:
پاسخ کمیسیون بورس و اوراق بهادار صرفاً سوءاستفاده از فرآیند قضایی و اتلاف وقت دادگاه است . همانطور که این واقعیت را نشان می‌دهد که SEC پنج روز منتظر بود تا یک پاسخ یک جمله‌ای را ارائه کند که در آن SEC درخواست اصلی ریپل را اشتباه تفسیر کرد.
پاسخ SEC صرفاً سوء استفاده از روند قضایی و اتلاف وقت دادگاه است . همانطور که این واقعیت را نشان می دهد که SEC پنج روز منتظر بود تا یک پاسخ یک جمله ای ارائه کند که در آن SEC سپس درخواست اصلی ریپل را اشتباه تفسیر کرد. درخواست اصلی در زیر آمده است.
— James K. Filan 🇺🇸🇮🇪 108k (مراقب کلاهبرداران باشید)

همچنین بخوانید :

مقالات مرتبط

آخرین مقالات

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    FT ADX Color Candles اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles زمانی که نیاز دارید به طور همزمان به چندین مورد نگاه کنید، معامله می تواند بسیار خسته کننده باشد. اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles قالب شمع ها، ساپورت ها، مقاومت ها، برنامه ها، اخبار و اندیکاتورها. هدف این ابزار […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Clean Trading Session Indicator اندیکاتور MT5

    معرفیو و دانلود اندیکاتور کاربردی Clean Trading Session Indicator اندیکاتور کاربردی Clean Trading Session Indicator مهم ترین جلسات معاملاتی را برای بازار فارکس مانند لندن، نیویورک، توکیو نشان می دهد. معرفی اندیکاتور کاربردی Clean Trading Session Indicator اندیکاتور Clean Trading Sessions یک شاخص ساده و در عین حال کاملاً کاربردی جلسات فارکس است که برای […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Gann Swing Chart اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Gann Swing Chart اندیکاتور کاربردی Gann Swing Chart این اندیکاتور محبوب و کاربردی نمودار Swing گان (یک نوار) ​​را با امواج چند لایه به معامله گران نشان می دهد. معرفی اندیکاتور کاربردی Gann Swing Chart 1. لایه موج F1: امواج گان بر اساس شمع ها ترسیم می شوند. موج SGann […]

دیدگاه ها

نظرات برای این مقاله بسته است.
  • شیبا اینو قرار است بهترین عملکرد هفتگی خود را شاهد باشد - بست فارکس

    […] دارنده های XRP و شکایت SEC […]

    29 آگوست 2022 در 5:27 ب.ظ