دانشکده آموزشی بازار بورس و فارکس
tabliq side logo

سناتورهای آمریکایی ، طرح بازنشستگی و Fidelity

اخبار متفرقه مقالات ارز های دیجیتال
5 / 0
به این مقاله امتیاز دهید.

سناتورهای آمریکایی برای طرح بازنشستگی «بی‌توجهی» بیت‌کوین (BTC) نامه‌ای به Fidelity ارسال کردند سه سناتور آمریکایی به دلیل نگرانی‌ها در مورد طرح مشکل‌ساز این غول بانکی برای ارائه بیت کوین (BTC) به عنوان گزینه بازنشستگی به کسب‌وکارها، نامه‌ای به مدیر اجرایی Fidelity ارسال کردند. در یادداشت، سناتورهای الیزابت وارن، تینا اسمیت و ریچارد دوربین از […]

سناتورهای آمریکایی برای طرح بازنشستگی «بی‌توجهی» بیت‌کوین (BTC) نامه‌ای به Fidelity ارسال کردند

سه سناتور آمریکایی به دلیل نگرانی‌ها در مورد طرح مشکل‌ساز این غول بانکی برای ارائه بیت کوین (BTC) به عنوان گزینه بازنشستگی به کسب‌وکارها، نامه‌ای به مدیر اجرایی Fidelity ارسال کردند. در یادداشت، سناتورهای الیزابت وارن، تینا اسمیت و ریچارد دوربین از ابیگیل جانسون، مدیرعامل فیدلیتی می پرسند که چرا یکی از قابل اعتمادترین ارائه دهندگان خدمات مالی در جهان، چنین دارایی نوسانی را به عنوان گزینه ای برای طرح های 401(k) تایید می کند.
سناتورهای آمریکایی ، طرح بازنشستگی و Fidelity
طرح بازنشستگی Fidelity
ما امروز می‌نویسیم تا بپرسیم چرا Fidelity، یک نام قابل اعتماد در صنعت بازنشستگی، به اسپانسرهای طرح اجازه می‌دهد تا به شرکت‌کنندگان طرح در معرض بیت کوین قرار بگیرند. در حالی که حامیان طرح در نهایت مسئولیت انتخاب سرمایه‌گذاری‌های در دسترس برای شرکت‌کنندگان را بر عهده دارند. به نظر می‌رسد برای یکی از نام‌های پیشرو در دنیای مالی تایید استفاده از چنین دارایی‌های بی‌ثبات، غیر نقدی و سفته‌بازی در طرح‌های 401(k) توصیه نمی‌شود. که قرار است وسایل نقلیه پس‌انداز بازنشستگی باشند که با مشارکت‌های ثابت و بازدهی ثابت در طول زمان تعریف می‌شوند.

سود بلند مدت

سناتورها ادامه می‌دهند که سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین سود در بلندمدت را تضمین نمی‌کند و معامله‌گران باید محتاط باشند که کریپتو کینگ را به دلیل نوسانات قیمت آن به عنوان محافظی در برابر تورم نگاه کنند.
برای مدتی، بسیاری از مصرف‌کنندگان دلایلی داشتند که باور کنند در انتخاب سرمایه‌گذاری دلارهای به‌دست‌آمده خود در بیت‌کوین، روی پای ثابتی هستند.
یک اکوسیستم کامل از کارشناسان سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال در رسانه های اجتماعی گرفته تا بازیگران و افراد مشهور با دستمزد بالا، و حتی برخی از قانونگذاران واشنگتن، بسیاری را به این باور رسانده اند که سرمایه گذاری در بیت کوین یا سایر دارایی های دیجیتال، یک استراتژی سرمایه گذاری مناسب است که بازدهی قابل توجهی دارد. برخی حتی تا آنجا پیش رفتند که بیت کوین را «حفاظ تورمی» نامیدند که می تواند ابزار سرمایه گذاری مفیدی در زمان تورم بالا باشد. هنگامی که بیت کوین در نوامبر 2021 به 68000 دلار رسید، بسیاری از این طرفداران پیشگو به نظر می رسیدند. امروز بیت کوین 20849 دلار است که بیش از دو سوم از اوج خود است. سپس سناتورها می گویند نگران کننده ترین جنبه Fidelity ارائه BTC این است که شرکت به خوبی از خطرات آن آگاه است.
در حالی که ما از تلاش‌های فیدلیتی برای کمک به آمریکایی‌های شاغل برای بازنشستگی مطمئن‌تر قدردانی می‌کنیم، این تصمیم بسیار نگران‌کننده است.
شاید نگران‌کننده‌ترین مشکل این باشد که Fidelity با اشاره به خطرات سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین در وب‌سایت خود و برنامه‌ریزی برای محدود کردن میزان قرار گرفتن در معرض بیت‌کوین شرکت‌کنندگان در طرح تا 20 درصد، اذعان می‌کند که به خوبی از خطرات مرتبط با سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین و دارایی‌های دیجیتال آگاه است.
همچنین بخوانید :

مقالات مرتبط

آخرین مقالات

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    FT ADX Color Candles اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles زمانی که نیاز دارید به طور همزمان به چندین مورد نگاه کنید، معامله می تواند بسیار خسته کننده باشد. اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles قالب شمع ها، ساپورت ها، مقاومت ها، برنامه ها، اخبار و اندیکاتورها. هدف این ابزار […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Tillson TMA T3 اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Tillson TMA T3 اندیکاتور کاربردی Tillson TMA T3 این یک میانگین متحرک است که از EMA و DEMA در فرمول خود استفاده می کند و با بسط Binomial درجه 3 محاسبه می شود. معرفی اندیکاتور کاربردی Tillson TMA T3 1- سیگنال های اشتباهی که در سایر میانگین های متحرک (زیگ […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Ind5 InfoPad Information Panel اندیکاتور

    معرفی و دانلود اندیکاتور Ind5 InfoPad Information Panel اندیکاتور Ind5 InfoPad Information Panel یک پنل اطلاعاتی است که اطلاعات مربوط به جفت ارز انتخاب شده را در ترمینال MetaTrader 5 ایجاد می کند. معرفی اندیکاتور Ind5 InfoPad Information Panel این نشانگر 5 عملکرد دارد: اطلاعات اصلی و اصلی را در نماد انتخاب شده نشان می […]