دانشکده آموزشی بازار بورس و فارکس
tabliq side logo

معرفی بروکر آرون گروپس arongroups broker

معرفی بروکر های فارکس
5 / 5
5/5 - (1 امتیاز)

معرفی بروکر آرون گروپس آرون گروپس (arongroups broker) بروکر معتبر فارکس و قرارداد‌های ما به التفاوت (CFD) است. کاربران این بروکر می‌توانند از طریق پلتفرم‌ متاتریدر۵ به معامله بپردازند. آن‌ها همچنین در این روند از چندین روش برای واریز و برداشت بهره‌مند هستند. در این مرور، اطلاعاتی در رابطه با روند نام‌نویسی، ارتباط با پشتیبانی، […]

معرفی بروکر آرون گروپس
آرون گروپس (arongroups broker) بروکر معتبر فارکس و قرارداد‌های ما به التفاوت (CFD) است. کاربران این بروکر می‌توانند از طریق پلتفرم‌ متاتریدر۵ به معامله بپردازند. آن‌ها همچنین در این روند از چندین روش برای واریز و برداشت بهره‌مند هستند. در این مرور، اطلاعاتی در رابطه با روند نام‌نویسی، ارتباط با پشتیبانی، و همچنین در رابطه با طرح‌های تشویقی و اهرمی که این بروکر ارائه می‌دهد به شما خواهیم گفت.
درباره آرون گروپس
هلدینگ آرون گروپس در سال 2018 تاسیس شد. دفتر مرکزی آن در کشور ترکیه ( استانبول)، امارات ( دوبی) و جمهوری سیشل واقع است. بروکر آرون گروپس که یکی از شرکت های زیر مجموعه این هلدینگ بزرگ است، در سال 2020 بعنوان بهترین بروکر فعالیت خود را آغاز کرد و. 30000کاربر از سراسر دنیا، از خدمات این بروکر استفاده می‌کنند.. برای ایجاد دسترسی وسیع‌تر، این بروکر در وبسایت و پلتفرم معاملاتی خود به انگلیسی و زبان فارسی خدمات ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که بروکر بین المللی آرون گروپس علاوه بر کشور ایران به سایر کشورها در آسیای شرقی، افریقای جنوبی و اروپا خدمات می‌دهد.
پلتفرم‌های معاملاتی
بروکر آرون گروپس، پلتفرم‌ معاملاتی متاتریدر۵ را در دسترس مشتریان خود قرار داده است. این پلتفرم در سال ۲۰۱۰ روانه بازار شد.  در همین حین تبدیل به پراستفاده‌ترین پلتفرم معاملاتی برای معاملات فارکس و قرارداد‌های  CFDشد.
این پلتفرم‌ می‌تواند به روی سیستم‌عامل‌های گوناگونی اعم از مک و ویندوز اجرا شود. راه‌اندازی و نصب این پلتفرم بسیار آسان بوده، و معامله‌گران می‌توانند به راحتی از طریق آن به معامله بپردازند.
نسخه‌های قابل بارگیری این پلتفرم  به نسبت پلتفرم های معاملاتی دیگر همچون mt4  و ctrader بسیار کاربردوست هستند.
در حالی که نسخه وب خدمات شخصی‌سازی بسیاری را ارائه می‌دهد. این پلتفرم‌ امکان استفاده از نمودارهای گوناگون اعم از خطی، میله‌ای و شمعی را فراهم می‌کند. متاتریدر۵ اندیکاتورها و ابزارهای تحلیلی بیشتر، تقویم اقتصادی، ۲۱ تایم‌فریم گوناگون و همچنین ویژگی به نام «عمق بازار» را ارائه می‌دهد.
دارایی‌ها و بازارها
معرفی بروکر آرون گروپس arongroups broker
دارایی‌های قابل معامله‌ای که در این بروکر ارائه می‌شوند عبارت‌اند از:
ارزها: معاملات فارکس به صورت ۲۴ساعته، در ۵ روز از هفته به روی جفت‌ارزهای متداول و نامتداول امکانپذیر است
کالا: معامله طلا و نفت همه روزه  با نقدینگی بالا در دسترس خواهد بود که در برخی روزها معاملات مارکت های بین المللی و برخی روزها معاملات نمادهای تومانی امکان پذیر است.
شاخص‌ها: شاخص‌هایی مانند US30 (Dow Jones) را با قراردادهای CFD معامله کنید.
رمزارزها: معامله رمزارزهای پرطرف‌دار مانند بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، ریپل، دوج‌کوین، استلار، کاردانو و...
علاوه بر این، بروکر آرون گروپس برای اولین‌بار نمادهای تومانی مانند سکه و طلا را نیز وارد بازار فارکس کرده که علاقمندان به ترید می توانند نمادهای تومانی را نیز در برابر دلار معامله کنند. در شرایط تورمی اکنون معامله نمادهای تومانی می تواند راه حل مناسبی برای ایرانیان داخل کشور باشد تا معاملاتشان سودآور باشد.
۳۳ نماد تومانی در بروکر آرون گروپس ارائه شده ،که قیمت های این نمادها بر اساس بازار ایران و به صورت مارکت میکری برای معامله گران درج می شود.
بخش بندی های نماد های تومانی شامل کریپتو کارنسی ها، جفت ارزها ،انرژی و فلزات گرانبهاست.
معروف ترین نمادهای تومانی در آرون گروپس دلار هرات، دلار سلیمانیه، دلار سقز، سکه و طلای آب شده است که مورد استقبال زیادی در بازار ایران و کشورهای همسایه چون افغانستان قرار گرفته است.
آرون گروپس بروکر ارز دیجیتال در زمینه کریپتو کارنسی ها نیز مجموعه رمز ارزهای  شناخته شده همچون دوج کوین، بیت کوین، اتریوم، پولکادات و .. را برای معامله گران فراهم آورده است.
اسپرد، کمیسیون و سوآپ
 
بروکر آرون گروپس از طریق دریافت اسپرد و همچنین دریافت کمیسیون به کسب درآمد می‌پردازد.
کمیسیون‌ها در بروکر آرون گروپس بر اساس ارزش معاملات، نوع حساب و مارکت تعیین می‌شوند و برخی از نمادها مانند انس طلا و یورو به دلار در کلیه حساب‌های معاملاتی بدون کمیسیون و با اسپرد نزدیک به صفر هستند‌.
اسپرد در بروکر آرون گروپس شناور بوده و باتوجه‌به اینکه نمادها یا مارکت‌های بروکر آرون به دودسته بین‌المللی و تومانی تقسیم می‌شوند اسپرد در این مارکت‌ها بر اساس عرضه و تقاضا بازار تعیین می‌گردند. اسپرد در حساب‌های معاملاتی VIP، نقدی، استاندارد و نانو متفاوت است اما در حساب نقدی، استاندارد و VIP اسپرد مارکت‌ها کمتر است.
اهرم
در این بروکر، امکان استفاده از اهرم تا 1:1000وجود دارد. زمانی که ثبت‌نام می‌کنید، می‌توانید میزان اهرمی که احتیاج دارید را انتخاب کنید.
نرم‌افزار موبایل
با استفاده از پلتفرم متاتریدر ۵ در موبایل نیز می‌توان به معاملات پرداخت. این نرم‌افزار به‌صورت رایگان برای هر دو سیستم‌عامل اندروید (Android) و آی‌اواس (iOS) قابل بارگیری هستند. کاربران با استفاده از این نرم‌افزارها به سیگنال‌ها، هشدارهای جدید و گستره‌ای از ویژگی‌های تحلیلی دسترسی خواهند داشت. کار با نرم‌افزارهای موبایلی بسیار آسان بوده و می‌توان از ۸ نوع زبان گوناگون در آن استفاده کرد.
روش‌های پرداختی
کاربران می‌توانند به طور مستقیم از طریق روش‌های زیر، حساب معاملاتی خود را شارژ کنند:
  • کارت‌های بانکی و اعتباری (ویزا و مسترکارت)
  • وب‌مانی (WebMoney)
  • اینینال (Ininal)
  • پرفکت مانی (Perfect money)
  • اسکریل (Skrill)
  • پاییر (Payeer)
  • تتر (Tether)
  • پی پال (Paypal)
  • تاپ چنج (Topchange)

حداقل واریزی در بروکر آرون گروپس برابر با 10 دلار یا معادل آن به تومان است و تمام واریزها در همان روز پردازش می‌شوند. کاربران می‌توانند حساب خود را با استفاده از بیش از 15رمزارز مانند بیت‌کوین ،دوج کوین ،اتریوم،بایننس کویین و... شارژ کنند.
آفر ویژه واریز و برداشت:
واریز به مجموعه آرون کارمزد ندارد و طبق مبلغ واریزی به‌حساب معاملاتی واریز می‌شود.
واریز از طریق USDT دو درصد کش بک دارد.
در حساب‌های VIP و نقدی سقف برداشت از طریق تتر 5000 تتر است.
حساب دمو
بروکر آرون گروپس امکان افتتاح حساب دمو را برای کاربران خود فراهم می‌کند که راه خوبی برای آزمایش خدمات این بروکر و همچنین آزمایش استراتژی مورداستفاده خواهد بود. مراحل ثبت‌نام در این حساب بسیار ساده بوده و صرفاً نیاز به چند دقیقه صرف زمان دارد.
طرح‌های تشویقی و بونوس
معرفی بروکر آرون گروپس arongroups broker
بروکر آرون گروپس به طور مداوم طرح‌های تشویقی و بونوس‌های جذابی را ارائه می‌دهد. در حال حاضر بونوس خوش آمد گویی (مختص معامله گران جدیدالورود)، بلک فرایدی راک اند رول (دو نماد و یک به‌صورت هفتگی با کمیسیون و سوآاپ صفر و اسپرد کم ارائه می‌دهد) بلک فرایدی بونوس بدون واریزی (هر هفته یک آفر برای معامله گران) و طرح حمایت از حساب های منفی شده (معامله گرانی که حسابهایشان منفی شده ، با کمک به رفع منفی حسابشان از سوی بروکر می توانند مجددا معملاتشان را از سر گیرند) و همچنین مسابقات دمو بصورت هفتگی برگزار می کند که شما می توانید با استفاده از این طرح‌ها و آفرها به بهترین نحو معاملات خود را شروع کنید.
برای اطلاع از جدیدترین بونوس‌ها و طرح‌های تشویقی در سال ۲۰۲۱ به وب‌سایت بروکر آرون گروپس مراجعه کنید.
رگولاسیون
Aron Groups LLC با شماره ثبت 542LLC2020 تحت عنوان شرکت با مسئولیت محدود (LLC) در سنت وینسنت و گرنادین، واقع در کینگزتاون، خیابان جیمز، ساختمان سنت وینسنت ال‌تی‌دی بانک، طبقه اول، تحت نظارت FSA به ثبت رسیده است.
ویژگی‌های
متفاوت آرون گروپس
بروکر آرون گروپس گستره وسیعی از ابزارها را برای تسهیل روند معاملات ارائه می‌دهد. از این ابزارها می‌توان به تقویم معاملاتی، وبلاگ خبری، ابزار محاسبه مارجین و فیبوناچی، خدمات پشتیبانی و یک آژانس تحلیلی که ابزارهای تحلیلی جامع ارائه می‌دهد اشاره کرد.
از مهمترین ویژگی های ارون گروپس اسپرد پایین، نمادهای بدون کمیسیون و حداقل سوآپ است .همچنین بیش از 500 نماد و مارکت شاخص جهانی، جفت ارزها، کریپتوکارنسی ها، انرژی ها، فلزات گرانبها انس طلا، نقره، سهام ابرشرکت های دنیا را در اختیار معامله گران قرار داده است.
در بروکر آرون گروپس علاوه بر دسترسی 24 ساعته پشتیبانی، مشتری امکان ارتباط مستقیم با مدیریت مجموعه جناب آقای فرزاد وجیهی را در لایوها و کلاب هوس‌های هفتگی آرون گروپس دارد. در این جلسات مشتریان می توانند جدیدترین استراتژی های معامله گری را آموزش ببینند.
علاوه بر این بیش از 100 کریپتوکارنسی در بروکر آرون گروپس با اهرم 1:125معامله می‌شوند.
صندوق‌های سرمایه‌گذاری آرون گروپس نیز یکی از بارزترین مزیت‌های این بروکر هست که به‌صورت یک ماه تا سه‌ماهه تشکیل می‌شود و در 9 ماهه گذشته تا مبلغ 135 درصد سود برای سرمایه‌گذاران به همراه داشته است.
دریافت وام فوری و بدون ضامن نیز برای کسانی که قصد نگه‌داشتن کریپتوکارنسی‌های خود در حسابشان را دارند نیز در بروکر آرون گروپس امکان‌پذیر است.
بروکر آرون گروپس برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان با چندین تامین‌کننده نقدینگی همکاری میکند.
ال‌مکس (LMAX): بروکر LMAX با شماره ثبت 10819525 تحت نظارت سازمان FCA انگلیس فعالیت می‌کند.
بی۲بروکر (B2Broker): بروکر b2Broker با شماره ثبت 14808 تحت نظارت سازمان VFSC وانواتو فعالیت میکند.

انواع حساب‌ها
در بروکر آرون گروپس

معرفی بروکر آرون گروپس arongroups broker
آرون گروپس چهار نوع حساب اصلی ارائه می‌دهد؛ حساب استاندارد، حساب VIP ، حساب نقدی و نانو. تمامی حساب های بروکر آرون گروپس  ECNاست، و کمترین میزان اسپرد بابتشان از مشتری دریافت می‌شود.
حساب استاندارد: حداقل سپرده 50 دلار آمریکا یا معادل آن به تومان، ارز حساب: تومان/دلار، لوریج (اهرم): 1:500، سود روزشمار سالانه تومانی: 5%، سود روزشمار سالانه دلاری: 0.5%، نمادهای معاملاتی: تومانی و بین‌المللی.
حساب نانو: حداقل سپرده 1 دلار آمریکا یا معادل آن به تومان، ارز حساب: تومان/دلار، لوریج (اهرم) 1:1000، نمادهای معاملاتی: تومانی و بین‌المللی/بدون سواپ /نمادها بیت‌کوین، انس طلا، یورو به دلار/بدون کمسیون.
حساب VIP: حداقل سپرده 1000 دلار آمریکا یا معادل آن به تومان، ارز حساب: تومان/دلار، لوریج (اهرم): 1:300، سود روزشمار سالانه تومانی: 10%، سود روزشمار سالانه دلاری: 1%، نمادهای معاملاتی: تومانی و بین‌المللی.
حساب نقدی: حداقل سپرده 500 دلار امریکا یا معادل آن به تومان، ارز حساب: تومان/دلار، لوریج (اهرم) تومانی: 1:2لوریج (اهرم) دلاری: 1:1، سود روزشمار سالانه تومانی: 20% ، سود روزشمار سالانه دلاری: 2% ، نمادهای معاملاتی: تومانی و بین‌المللی.
مزایا
بروکر فارکس دارای مزایایی در زمینه‌های زیر است:
  • دارای مدرک ثبت معتبر
  • پلتفرم معاملات اجتماعی
  • معاملات خودکار
  • نظرات مثبت کاربری
  • وسعت دارایی‌های ارائه شده و ابزارهای معاملاتی
  • آفرهای ویژه و طرح های هیجان انگیز ماهانه به صورت هفتگی و ماهانه برای مشتریان

ساعات معاملاتی
  پلتفرم‌های معاملاتی به‌صورت ۲۴ساعته و هر ۷ روز هفته قابل‌دسترسی هستند. بااین‌حال، برخی بازارها ساعت‌های معاملاتی خاص خود را دارند. زمانی که به معاملات سهام در آخر هفته مشغول هستید، ساعات معاملاتی را نیز مدنظر داشته باشید؛ چراکه در این صورت مارجین افت می‌کند و سوددهی کاهش می‌یابد.
معرفی بروکر آرون گروپس arongroups broker آکادمی آرون گروپس
در آکادمی آرون گروپس آموزش فارکس به صورت جامع و کامل ، وبخش به بخش در قالب ویدیوها ، مقلالات و وبینارهای آموزشی در دسترس کاربران قرار گرفته است.
فرآیند آموزش  فارکس به صورت مجازی، می‌تواند به روش‌های مختلف انجام شود. علاوه بر تهیه مطالب آموزشی در قالب متن، فایل صوتی یا ویدیو،  بی شک برگزاری وبینارهای آنلاین با حضور مخاطبان و کارآموزان نیز بسیار مفید است.
در وبینارهای آموزشی آکادمی آرون گروپس، امکان تعامل میان ارائه دهنده و مخاطب وجود دارد و در صورت نیاز به پرسش و پاسخ، یادگیری به صورت عمیق‌تر می‌تواند انجام شود. بروکر آرون گروپس وبینارهای آموزشی خود را با هدف افزایش سطح دانش کارآموزان و معامله‌گران در زمینه بازارهای مالی برگزار می کند.
خدمات پشتیبانی
  می‌توانید از طریق چت هم‌زمان در وب‌سایت آرون گروپس، با بخش پشتیبانی این بروکر ارتباط برقرار کنید. زمانی که کاربران ثبت‌نام می‌کنند، گزینه چت در پایین سمت راست وب‌سایت پدیدار می‌شود.
همچنین کاربران می‌توانند از طریق ایمیل و آیدی تلگرام نیز به‌صورت مستقیم با بخش پشتیبانی ارتباط داشته باشند. پشتیبانی آرون گروپس به‌صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده پاسخگویی به مشتریان فارسی‌زبان و غیرفارسی‌زبان خود می‌باشد.
ایمیل: aronsupport@arongroups.com
شماره‌تلفن: ۹۰۲۱۲۸۱۳۹۲۰۲+
ایدی تلگرام پشتیبانی: @Arongroupsbot
اینستاگرام: Instagram.com/Arongroups
پشتیبانی می‌تواند در موارد بسیاری، مشکلات کاربران را حل کند. همچنین می‌توانید به فروم آرون گروپس در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر، یوتیوب، لینکدین و تلگرام دسترسی پیدا کنید.
سابقه آرون گروپس
بروکر آرون گروپس یک بروکر کاملا قانونی است که خدمات بسیاری در زمینه‌های مالی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از این خدمات می‌توان به گستره وسیعی از دارایی‌های قابل معامله اعم از قرارداد‌های CFD و همچنین پلتفرم‌های معاملاتی متاتریدر ۵ اشاره کرد. وب‌گردی در وب‌سایت این بروکر بسیار آسان بوده و واحد پشتیبانی به‌آسانی قابل‌دسترس است و همچنین چندین ابزار تحلیلی گوناگون در اختیار کاربران قرار دارد.
برای پاسخ به این سوال که آیا این بروکر خوب است یا خیر؟ باید گفت بله. برای مقایسه این بروکر با دیگر بروکرها نیز پیشنهاد می‌کنیم، معامله‌گران تحقیقات خود را انجام دهند و بروکر موردنظر خود را باتوجه‌به سابقه ارائه خدمات و گستره خدماتی که ارائه می‌دهد، برگزینند.

مقالات مرتبط

    بایگانی‌ها
    5 / 3.3

    بروکر لایت فارکس

    با لايت فاركس آزاد بودن در معاملات مالی را بگذرانید توجه : معامله در فارکس احتمال از بین رفتن معامله را دارد . افتتاح حساب مجموعه ايران فاركس با قصد ارتقاء سطح فرهنگ و علم جامعه فاركسی ايران مسیر شروع گردیده و سعي دارد قدمی در راستای افزایش عملكرد در فارکس داشته باشد بونوس 100 […]

آخرین مقالات

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    FT ADX Color Candles اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles زمانی که نیاز دارید به طور همزمان به چندین مورد نگاه کنید، معامله می تواند بسیار خسته کننده باشد. اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles قالب شمع ها، ساپورت ها، مقاومت ها، برنامه ها، اخبار و اندیکاتورها. هدف این ابزار […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Real Spinning Top Candlestick اندیکاتور MT5

    معرفی اندیکاتور کاربردی Real Spinning Top Candlestick اندیکاتور کاربردی Real Spinning Top Candlestick این نشانگر واقعی چرخش بالا یک نماد بال را در تعداد بالای چرخان موجود در نمودار ترسیم می کند. اندیکاتور Real Spinning Top Candlestick نشانگر واقعی چرخش بالا این صفحه چرخش دقیق روی نمودار را با نسبت ارتفاع بدنه و فیتیله متعادل […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    HighsAndLowsPro اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی HighsAndLowsPro اندیکاتور HighsAndLowsPro برای متاتریدر 5، اوج و پایین های محلی را در نمودار نشان می دهد. بالا و پایین های ضعیف و قوی را تشخیص می دهد. اندیکاتور HighsAndLowsPro ضخامت خطوط و رنگ ها را می توان به صورت جداگانه تنظیم کرد. در تنظیمات پیش‌فرض، اوج و پایین‌های ضعیف […]