دانشکده آموزشی بازار بورس و فارکس
tabliq side logo

وام دهنده کریپتو Vauld و طلبکاران

اخبار متفرقه مقالات ارز های دیجیتال
5 / 0
به این مقاله امتیاز دهید.

وام دهنده کریپتو Vauld به مدت سه ماه از طلبکاران محافظت کرد شرکت مادر Vauld ، Defi Payments Ltd می‌گوید مهلت قانونی اعطا شده در روز دوشنبه به آن اتاق تنفس لازم برای تشکیل یک طرح بازسازی می‌دهد. پلتفرم وام‌دهی ارز رمزنگاری‌شده Vauld پس از مهلت سه ماهه از سوی دادگاه عالی سنگاپور در روز […]

وام دهنده کریپتو Vauld به مدت سه ماه از طلبکاران محافظت کرد

شرکت مادر Vauld ، Defi Payments Ltd می‌گوید مهلت قانونی اعطا شده در روز دوشنبه به آن اتاق تنفس لازم برای تشکیل یک طرح بازسازی می‌دهد. پلتفرم وام‌دهی ارز رمزنگاری‌شده Vauld پس از مهلت سه ماهه از سوی دادگاه عالی سنگاپور در روز دوشنبه، مدت کوتاهی از اعتباردهندگان اعطا شد.
وام دهنده کریپتو Vauld و طلبکاران
vauld
بنا بر گزارش بلومبرگ، درخواست اولیه آن توسط شرکت مادر Vauld، Defi Payment Limited برای یک تعلیق شش ماهه توسط قاضی عادت عبدالله در روز دوشنبه رد شد و به دلیل نگرانی‌ها مبنی بر اینکه یک تعلیق طولانی‌تر "نظارت و نظارت کافی نخواهد داشت". بر اساس این تعلیق، Defi Payments در برابر قطعنامه‌های انحلال، انتصاب گیرنده یا مدیر و هرگونه اقدام قانونی که ممکن است علیه شرکت انجام شود، از جمله مواردی که می‌تواند توسط 147000 طلبکار آن طرح شود، محافظت می‌شود. Vauld در پرسش‌های متداول وب‌سایت به‌روز شده خود در روز دوشنبه ادعا کرد که مهلت قانونی اتاق تنفس لازم را برای ارائه یک طرح بازسازی برای کسب‌وکار و ارائه نتیجه بهتر برای طلبکاران آن فراهم می‌کند. مهلت قانونی یک رویه مهم برای فراهم کردن اتاق تنفسی است که شرکت برای تدوین و بررسی دقیق گزینه‌هایش لازم است. وولد خاطرنشان کرد که بدون مهلت قانونی، "بسیار محتمل" است که طلبکاران فقط کسری از ارزش حساب خود را دریافت کنند. در حالی که حکم حفاظتی جدید در 7 نوامبر منقضی می شود، قاضی عبدالله می گوید در صورتی که Vauld در مورد پیشرفت آنها در بازپرداخت طلبکاران شفاف باشد، تمدید خواهد کرد. به پلتفرم کریپتو نیز دو هفته فرصت داده شده تا کمیته اعتباردهندگان را تشکیل دهد و جزئیات مربوط به جریان نقدی و ارزیابی دارایی ها را به طلبکاران ارائه دهد. بررسی امکان حداقل برداشت برای مشتریان باقیمانده آنها نیز توسط قاضی دادگاه عالی توصیه شده است.

طرح بازسازی

Vauld ماه گذشته برداشت مشتری را برای 800000 مشتری خود متوقف کرد و دلیل آن شرایط نامطلوب بازار و برداشت بی سابقه 200 میلیون دلاری در کمتر از دو هفته بود. تحت حمایت مهلت قانونی، Vauld امیدوار است که یک پیشنهاد تجدید ساختار را فرموله کند و گزینه هایی را برای احیای کسب و کار بررسی کند. شرکت در نظر دارد یک پیشنهاد تجدید ساختار را در قالب یک بیانیه توضیحی مفصل به طلبکاران ارائه دهد که در آن برآوردی از بازیابی و برنامه های بازپرداخت که در دسترس طلبکاران قرار می گیرد، مشخص می شود. در نهایت، Defi Payments قصد دارد جلسه طلبکاران را تشکیل دهد و در مورد تایید هرگونه تجدید ساختار احتمالی رای گیری کند. با این حال، هنوز تاریخ مشخصی وجود ندارد.

پیشنهاد Nexo برای خرید

در 5 ژوئیه، Darshan Bathija، یکی از بنیانگذاران Vauld، در توییتر اعلام کرد که وام دهنده رمزنگاری Nexo یک برگه مدت مشخص را امضا کرده است، با این هدف که احتمالاً Vauld و دارایی های آن را خریداری کند:
تکمیل این تراکنش در انتظار بررسی دقیق است - که هر دو تیم در حال کار روی آن هستند. Vauld تلاش کرده است تا ارزش بلندمدت را به همه مشتریان ارائه دهد و ما معتقدیم که قرار گرفتن در زیر چتر Nexo کمک قابل توجهی به دستیابی به این امر خواهد کرد. اصطلاح برگه به ​​Nexo یک دوره اکتشافی انحصاری 60 روزه اعطا می‌کند تا قبل از تعهد به خرید، اقدامات لازم را در مورد عملیات Vauld انجام دهد.
اگر دستور حفاظت قبل از پایان دوره اکتشافی منقضی شود، Vauld در پرسش‌های متداول وب‌سایت خود ادعا می‌کند که احتمالاً معامله را مختل می‌کند. پس از پایان دوره 60 روزه، Vauld برای انجام مذاکرات با سایر سرمایه گذاران احتمالی آزاد خواهد بود.
همچنین بخوانید :

مقالات مرتبط

آخرین مقالات

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    FT ADX Color Candles اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles زمانی که نیاز دارید به طور همزمان به چندین مورد نگاه کنید، معامله می تواند بسیار خسته کننده باشد. اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles قالب شمع ها، ساپورت ها، مقاومت ها، برنامه ها، اخبار و اندیکاتورها. هدف این ابزار […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Master OBV FX اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور Master OBV FX Master OBV FX یک ابزار تحلیل تکنیکال قدرتمند است که از حجم، همبستگی مثبت و میانگین متحرک (MA) برای افزایش شناسایی روند در بازارهای مالی استفاده می کند. معرفی اندیکاتور Master OBV FX MasterOBV با ترکیب دارایی‌هایی با همبستگی مثبت از طریق منوی شاخص، رویکردی تصفیه‌شده برای ارزیابی […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Pivot on Candle of the Day اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Pivot on Candle of the Day Pivot on Candle of the Day به شما امکان می دهد زمان مشخصی (ساعت و دقیقه) را مشخص کنید و یک محور از آن زمان تا روز بعد را در همان زمان ترسیم کنید. معرفی اندیکاتور Pivot on Candle of the Day چند بار […]

دیدگاه ها

نظرات برای این مقاله بسته است.
  • فروشگاه اکسشارژ » خدمات شارژ و برداشت ریالی دلار بروکر های فارکس Forex

    […] وام دهنده کریپتو Vauld و طلبکاران […]

    1 سپتامبر 2022 در 5:02 ب.ظ
  • تورنادو کش توسط آمریکا تحریم شد - فیبو گروپ

    […] وام دهنده کریپتو Vauld و طلبکاران […]

    22 آگوست 2022 در 6:03 ب.ظ