دانشکده آموزشی بازار بورس و فارکس
tabliq side logo

پذیرش بیت کوین السالوادور به خوبی کار میکند

اخبار متفرقه مقالات ارز های دیجیتال
5 / 0
به این مقاله امتیاز دهید.

وزیر دارایی السالوادور می گوید که استراتژی پذیرش بیت کوین السالوادور به خوبی کار می کند پذیرش بیت کوین السالوادور . نزدیک به یک سال از زمانی که کشور آمریکای لاتین السالوادور بیت کوین را به عنوان ارز قانونی در این کشور تبدیل کرده است می گذرد. روز پنجشنبه، 28 ژوئیه، وزیر دارایی السالوادور، الخاندرو […]

وزیر دارایی السالوادور می گوید که استراتژی پذیرش بیت کوین السالوادور به خوبی کار می کند

پذیرش بیت کوین السالوادور . نزدیک به یک سال از زمانی که کشور آمریکای لاتین السالوادور بیت کوین را به عنوان ارز قانونی در این کشور تبدیل کرده است می گذرد. روز پنجشنبه، 28 ژوئیه، وزیر دارایی السالوادور، الخاندرو زلایا، گفت که شرط بیت کوین آنها به اندازه کافی برای کشور خوب کار کرده است. وی افزود که بیت کوین به آنها کمک کرد تا خدمات مالی را برای جمعیتی که عمدتاً فاقد بانک هستند ارائه دهند و در عین حال گردشگری و سرمایه گذاری را جذب کنند. با این حال، او اضافه کرد که استفاده از بیت کوین به عنوان وسیله مبادله همچنان کم است.
پذیرش بیت کوین السالوادور به خوبی کار میکند
پذیرش بیت کوین السالوادور
از سوی دیگر، وی گفت که دولت السالوادور همچنان در انتشار اوراق قرضه با پشتوانه بیت کوین با استفاده از فناوری بلاک چین قاطع است. زلایا در مصاحبه ای با بلومبرگ در روز چهارشنبه گفت:
برای برخی، این چیز جدیدی است و چیزی است که کاملاً درک نمی‌کنند، اما این پدیده‌ای است که وجود دارد و در حال افزایش است و در سال‌های آینده نیز وجود خواهد داشت.

ذخایر بیت کوین السالوادور و استراتژی آینده

طی سال گذشته، السالوادور 2381 بیت کوین را به عنوان بخشی از بودجه عمومی خود خریداری کرده است. با این حال، آنها با ضرر 50 درصدی نسبت به میانگین قیمت خرید خود مواجه شده اند. بر اساس نظرسنجی اداره ملی تحقیقات اقتصادی ایالات متحده، اکثر مصرف کنندگان هنوز هم ترجیح می دهند که با ارز سخت به بیت کوین پرداخت کنند. اما Zelaya همچنان معتقد است که توکن‌های دیجیتال نقش بیشتری در آینده دارند. او گفت:
ما یک شبه به نتیجه نخواهیم رسید. ما نمی توانیم فقیر به رختخواب برویم و میلیونرها را بیدار کنیم. فناوری‌های جدید نشان داده‌اند که مردم در سال‌های گذشته چگونه از چیزهایی مانند وب‌سایت‌ها و تجارت دیجیتال می‌ترسیدند، اما در طول زمان نشان داده شده است که واقعیت خود را تحمیل می‌کند.
Zelaya گفت که دولت السالوادور در حال برنامه ریزی برای انتشار یک میلیارد دلار اوراق قرضه بیت کوین است. با این حال، آنها آنها را در زمانی که شرایط بازار بهبود می یابد، ارائه خواهد کرد. دولت السالوادور در تلاش است تا با طرح «شهر بیت کوین» خود پیش برود و در ماه‌های آینده برخی از پروژه‌های بیت‌کوین را راه‌اندازی خواهد کرد.
همچنین بخوانید :

مقالات مرتبط

آخرین مقالات

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    FT ADX Color Candles اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles زمانی که نیاز دارید به طور همزمان به چندین مورد نگاه کنید، معامله می تواند بسیار خسته کننده باشد. اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles قالب شمع ها، ساپورت ها، مقاومت ها، برنامه ها، اخبار و اندیکاتورها. هدف این ابزار […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Master OBV FX اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور Master OBV FX Master OBV FX یک ابزار تحلیل تکنیکال قدرتمند است که از حجم، همبستگی مثبت و میانگین متحرک (MA) برای افزایش شناسایی روند در بازارهای مالی استفاده می کند. معرفی اندیکاتور Master OBV FX MasterOBV با ترکیب دارایی‌هایی با همبستگی مثبت از طریق منوی شاخص، رویکردی تصفیه‌شده برای ارزیابی […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Pivot on Candle of the Day اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Pivot on Candle of the Day Pivot on Candle of the Day به شما امکان می دهد زمان مشخصی (ساعت و دقیقه) را مشخص کنید و یک محور از آن زمان تا روز بعد را در همان زمان ترسیم کنید. معرفی اندیکاتور Pivot on Candle of the Day چند بار […]