دانشکده آموزشی بازار بورس و فارکس
tabliq side logo

Fair Value Gap Sweep دانلود اندیکاتور

ام کیو ال و اتو تریدینگ اندیکاتور
5 / 0
به این مقاله امتیاز دهید.

معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Fair Value Gap Sweep Fair Value Gap Sweep یک شاخص منحصر به فرد و قدرتمند است که شکاف های ارزش منصفانه را در نمودار شما ترسیم می کند و زمانی که شکافی توسط قیمت رد شده است به شما هشدار می دهد. معرفی اندیکاتور کاربردی Fair Value Gap Sweep شکاف […]

معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Fair Value Gap Sweep

Fair Value Gap Sweep یک شاخص منحصر به فرد و قدرتمند است که شکاف های ارزش منصفانه را در نمودار شما ترسیم می کند و زمانی که شکافی توسط قیمت رد شده است به شما هشدار می دهد.
Fair Value Gap Sweep دانلود اندیکاتور
تصویر اندیکاتور Fair Value Gap Sweep

معرفی اندیکاتور کاربردی Fair Value Gap Sweep

شکاف ارزش منصفانه شکاف قیمتی است که زمانی رخ می دهد که بازار در سطح متفاوتی نسبت به بسته شدن قبلی باز می شود و عدم تعادل بین خریداران و فروشندگان ایجاد می کند. جابجایی شکاف زمانی است که قیمت برای پر کردن شکاف به عقب برمی‌گردد که نشان‌دهنده تغییر در احساسات بازار و یک فرصت تجاری بالقوه است.

نشانگر جابجایی شکاف ارزش منصفانه دارای ویژگی ها و مزایای زیر است:

  • به طور خودکار شکاف های ارزش منصفانه را در نمودار شما شناسایی و ترسیم می کند و از رنگ ها و سبک های مختلف برای تمایز بین شکاف های صعودی و نزولی استفاده می کند.
  • هنگامی که یک شکاف توسط قیمت رد شد، یک هشدار (صدا، ایمیل، اعلان فشار) برای شما ارسال می کند و یک فلش روی نمودار شما می کشد، بنابراین هیچ سیگنال معاملاتی را از دست ندهید.
  • به شما امکان می دهد اندازه شکاف، نوع شکاف، تنظیمات هشدار، تنظیمات پیکان و سایر پارامترها را با توجه به ترجیحات و سبک معاملاتی خود سفارشی کنید.
  • بر روی هر جفت ارز، بازه زمانی و شرایط بازار کار می کند و ابزاری همه کاره و قابل اعتماد برای زرادخانه معاملاتی شما در اختیار شما قرار می دهد.
نشانگر جابجایی شکاف ارزش منصفانه برای استفاده و درک آسان است. فقط آن را به نمودار خود وصل کنید و بگذارید کار را برای شما انجام دهد. می توانید از آن به عنوان یک شاخص مستقل استفاده کنید یا آن را با سایر ابزارهای تحلیل تکنیکال ترکیب کنید تا عملکرد معاملاتی خود را افزایش دهید. چه مبتدی باشید و چه یک معامله گر خبره، شاخص ارزش منصفانه شکاف Sweep می تواند به شما در شناسایی فرصت های معاملاتی سودآور در بازار کمک کند. اگر به دنبال اندیکاتوری هستید که بتواند شکاف های ارزش منصفانه را ترسیم کند و به شما هشدار دهد که آنها تحت تاثیر قیمت قرار می گیرند، شاخص ارزش منصفانه گپ Sweep انتخاب مناسبی برای شماست. اکنون آن را دانلود کنید و با اطمینان تجارت را شروع کنید!

سخن پایانی

حتما به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از این اندیکاتور به تنهایی برای انجام معامله استفاده ننمایید و حتما این اندیکاتور را با دیگر اندیکاتور ها و استراتژی خود ترکیب نمایید تا بتوانید بهترین استفاده از آن را ببرید. امید است بتوانید با استفاده از این اندیکاتور ، معاملات خوب و سود بخشی انجام دهید. حتما توجه داشته باشید که قبل از استفاده از این اندیکاتور در حساب ریل ، این ابزار را در دمو تست نمایید.

دانلود این اندیکاتور

در بخش دانلود میتوانید این اندیکاتور را به صورت فایل زیپ دانلود کنید . پسورد فایل : www.fxf1.com
همچنین بخوانید :

مقالات مرتبط

آخرین مقالات

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    FT ADX Color Candles اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles زمانی که نیاز دارید به طور همزمان به چندین مورد نگاه کنید، معامله می تواند بسیار خسته کننده باشد. اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles قالب شمع ها، ساپورت ها، مقاومت ها، برنامه ها، اخبار و اندیکاتورها. هدف این ابزار […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Period Separators اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Period Separators اندیکاتور کاربردی Period Separators نشانگر محبوب جداکننده دوره، دوره های زمانی مشخص شده توسط کاربر را از هم جدا می کند مناسب برای معامله گران تازه کار. اندیکاتور Period Separators از تمام تایم فریم‌ها، بزرگتر یا جزئی از تایم فریم فعلی پشتیبانی می‌کند. در صورت نادرست بودن بازه […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    CandleStick 3 Candle Engulf اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی CandleStick 3 Candle Engulf اندیکاتور کاربردی CandleStick 3 Candle Engulf که 3 شمع نزولی آخر را برای سیگنال الگوی کندل Engulf صعودی و 3 کندل آخر صعودی را در نظر می گیرد. اندیکاتور CandleStick 3 Candle Engulf به دنبال آن یک الگوی کندل نزولی را برای سیگنال نزولی در نظر […]

  • فایل های که پسوند آنها rar یا zip یا 7z هست را چگونه باز کنم؟

    توسط نرم افزار Winrar فایل را از حالت فشرده خارج کنید و بعد برای اجرا و یا نصب اقدام کنید. دانلود WINRAR

    فایل های با فرمت mq4 و mq5 را چگونه اجرا کنم ؟

    جهت اجرای این نوع فایل ها برای نسخه mq4 باید متاتریدر 4 را روی سیستم خود و برای نسخه mq5 متاتریدر 5 را روی سیستم عامل خود نصب داشته باشید . جهت راهنمایی کلیک کنید

    به این مقاله امتیاز دهید.
  • رمز تمامی فایل ها :