دانشکده آموزشی بازار بورس و فارکس
tabliq side logo

Afsida Improved Combined Scalper اکسپرت

اکسپرت ام کیو ال و اتو تریدینگ
5 / 0
به این مقاله امتیاز دهید.

معرفی و دانلود اکسپرت کاربردی Afsida Improved Combined Scalper اکسپرت کاربردی Afsida Improved Combined Scalper یک اسکلپر مارتینگل ساده است که روی هر جفت ارزی کار میکند. و روی تایم فریم یک ساعته توصیه می شود. معرفی اکسپرت کاربردی Afsida Improved Combined Scalper یک نسخه مهندسی معکوس و بهبود یافته از اسکالپر بسیار محبوب AFSID […]

معرفی و دانلود اکسپرت کاربردی Afsida Improved Combined Scalper

اکسپرت کاربردی Afsida Improved Combined Scalper یک اسکلپر مارتینگل ساده است که روی هر جفت ارزی کار میکند. و روی تایم فریم یک ساعته توصیه می شود.
Afsida Improved Combined Scalper اکسپرت
تصویر اکسپرت Afsida Improved Combined Scalper

معرفی اکسپرت کاربردی Afsida Improved Combined Scalper

یک نسخه مهندسی معکوس و بهبود یافته از اسکالپر بسیار محبوب AFSID (afs-id.com). شامل نسخه‌های دوباره‌سازی‌شده این دو برنامه اسکالپینگ است که به خوبی دریافت شده‌اند: "AF-Fibo" و "AF-TrendKiller". توجه داشته باشید که این یک اسکالپر پر خطر است اگرچه بهبودهایی برای کاهش برخی از خطرات انجام شده است، اما خطرات ذاتی اسکالپرهای مارتینگل هنوز وجود دارد، بنابراین با مسئولیت خود از آن استفاده کنید.

afsida Scalper (AFSID بهبود یافته)

  • این یک اسکالپر مارتینگل ساده است که روی هر جفتی کار می کند (نمودار 1 ساعت توصیه می شود)
  • به کاربران توصیه می شود ابتدا با 3 جفت زیر شروع کنند: EURJPY، GBPUSD، و GBPJPY
  • استفاده از روش Martingale Recovery اختیاری است اما به شدت توصیه می شود
  • روش بازیابی Martingale ما به گونه‌ای طراحی شده است که نسبت به روش‌های سنتی مارتینگل آهسته‌تر و آرام‌تر باشد که هر معامله را دوبرابر می‌کند و منجر به کاهش سریع و عظیم و فراخوانی مارجین می‌شود.
  • برای خاموش کردن روش بازیابی مارتینگل، اطمینان حاصل کنید که پارامتر ورودی "Stop Loss" دارای مقداری کمتر از پارامتر ورودی "Point Step" باشد.
  • فقط با مسئولیت خود از آن استفاده کنید، از سرمایه ای که نمی توانید از دست بدهید استفاده نکنید
سرمایه توصیه شده: 4000 دلار - 5000 دلار در هر نمودار، بر اساس اندازه لات شروع 0.01 نمودار پیشنهادی: 1 ساعت

چه خبر:

  • کد بسیار ناب و تست استراتژی سریع
  • پارامترهای ورودی جدید برای کاهش ریسک، مانند ضریب TP (یا ضرب‌زدایی)، ضرب‌کننده مرحله نقطه، توقف ضرر (از اینکه نسخه اصلی با توقف ضرر همراه نباشد، تعجب خواهید کرد)
  • پارامترهای ورودی جدید برای بهبود معاملات، مانند ضریب توان لات، باز کردن معاملات بعدی در کندل جدید و غیره...

پارامترهای ورودی

تنظیمات تجارت
  • لات - اندازه لات اولین معامله. اگر ورودی کمتر از 0.01 باشد، به 0.01 گرد می شود که کوچکترین لات قابل معامله با اکثر کارگزاران است.
  • توان لات - سرعتی که اندازه لات افزایش می یابد
  • ضریب توان لات - نرخی که ضریب لات افزایش می یابد
  • سود بگیرید - مقدار سود (به امتیاز) که باید قبل از بسته شدن معامله (به ازای هر مینی لات) به دست آید.
  • ضریب TP - نرخی که در آن سطح "سود بگیر" تغییر می کند (این مقدار ترجیحاً باید کمتر از 1 باشد.)
  • مرحله نقطه - حداقل فاصله (بر حسب امتیاز) قبل از معامله بعدی مجاز به قرار دادن است
  • ضریب گام نقطه - نرخی که در آن گام نقطه افزایش می یابد
مدیریت ریسک
  • توقف ضرر - مقدار ضرر (بر حسب امتیاز) که باید قبل از بسته شدن معامله متحمل شود. ورودی صفر این ورودی را باطل می کند.
  • - (برای خاموش کردن روش بازیابی مارتینگل، مطمئن شوید که پارامتر ورودی "Stop Loss" مقداری کمتر از پارامتر ورودی "Point Step" دارد)
  • حداکثر سفارشات باز - حداکثر سفارشات باز مجاز است، پس از آن، EA سفارشات جدید را باز نمی کند
  • باز کردن معاملات بعدی در کندل جدید - اگر روی true تنظیم شود، تمام معاملات بازیابی (متوسط پایین) فقط در شروع یک کندل جدید باز می شوند.
  • فقط در صورتی باز شود که قیمت فعلی بدتر از معامله قبلی باشد - اگر روی true تنظیم شود، تمام معاملات بازیابی (متوسط پایین) تنها در صورتی باز می شوند که همه معاملات در مجموعه ضرر داشته باشند.
تنظیمات EA
2 اسکالپر داخلی وجود دارد که بر اساس این دو اسکالپر محبوب مدل سازی شده اند: AF-Fibo و AF-TrendKiller.
  • Fibo/TK active - این امکان را به شما می دهد تا هر یک از 2 اسکالپر داخلی را به صورت جداگانه روشن/خاموش کنید.
  • بسته شدن در % برداشت سهام - اگر روی true تنظیم شود، همه معاملات در آن مجموعه بسته می‌شوند زمانی که کاهش آن مجموعه به درصد از پیش تعریف شده در پارامتر بعدی برسد.
  • ٪ کاهشی که باعث بسته شدن می شود - اگر پارامتر قبلی درست باشد، همه معاملات در آن مجموعه بسته می شوند زمانی که کاهش آن مجموعه به این درصد از حقوق صاحبان سهام برسد.
  • متن - متنی که در معاملات باز شده توسط این اسکالپر داخلی نشان داده می شود
  • شماره شاخص جادویی - شماره شناسایی معاملات انجام شده توسط این اسکالپر داخلی. هر عدد تصادفی انجام خواهد داد.

سخن پایانی

همیشه این موضوع را در نظر داشته بگیرید که بعد از دانلود کردن برترین اکسپرت در فارکس نیز ، ابتدا باید آن اکسپرت را برای مدتی مشخص به عنوان مثال دو ماه بر روی حساب دمو فارکس تست و بررسی نمایید. پس از تست و آزمایش ، اگر نتایج موفقیت آمیز بودند ، می توانید آن را بر روی حساب واقعی خود تست کنید. حتما به این موضوع توجه داشته باشید که سایت FXF1.com هیچگونه مسئولیتی در برابر سود و یا زیان ناشی از اکسپرت های معرفی شده ندارد.

دانلود این اکسپرت

در بخش دانلود میتوانید این اکسپرت را به صورت فایل زیپ دانلود کنید . پسورد فایل : www.fxf1.com
همچنین بخوانید :

مقالات مرتبط

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Trade Pinbar دانلود و معرفی اندیکاتور

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Trade Pinbar اندیکاتور کاربردی Trade Pinbar کندل های پینبار را برای شما روی چارت رسم میکند و یک فلش به عنوان سیگنال معاملاتی بر اساس الگوی کندل به معامله گران نمایش میدهد. معرفی اندیکاتور کاربردی Trade Pinbar این اندیکاتور کندل های پینبار را روی نمودار مشخص می کند و یک […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Niguru Etherium V1 دانلود و معرفی اکسپرت

    معرفی و دانلود اکسپرت کاربردی Niguru Etherium V1 اتریوم یکی از بی ثبات ترین ارزهای دیجیتال است و هر روز از جمله شنبه و یکشنبه معامله می شود، بنابراین Niguru Etherium V1 سود بیشتری را برای معامله گران به همراه دارد. معرفی اکسپرت کاربردی Niguru Etherium V1 از این EA با این تنظیمات ساده برای […]

    بایگانی‌ها
    5 / 5

    MA Cloud دانلود و معرفی اندیکاتور

    معرفی اندیکاتور کاربردی MA Cloud معرفی اندیکاتور Moving Average Cloud 4 ( MA Cloud ) . این اندیکاتور کاربردی به صورت همزمان روی نمودار به سبک هیستوگرام ترسیم می کند. معرفی اندیکاتور کاربردی MA Cloud اندیکاتور کاربردی MA Cloud از 4 MA استفاده می کند: sma و ema 200 کند و sma و ema 50 […]

آخرین مقالات

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    FT ADX Color Candles اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles زمانی که نیاز دارید به طور همزمان به چندین مورد نگاه کنید، معامله می تواند بسیار خسته کننده باشد. اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles قالب شمع ها، ساپورت ها، مقاومت ها، برنامه ها، اخبار و اندیکاتورها. هدف این ابزار […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Period Separators اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Period Separators اندیکاتور کاربردی Period Separators نشانگر محبوب جداکننده دوره، دوره های زمانی مشخص شده توسط کاربر را از هم جدا می کند مناسب برای معامله گران تازه کار. اندیکاتور Period Separators از تمام تایم فریم‌ها، بزرگتر یا جزئی از تایم فریم فعلی پشتیبانی می‌کند. در صورت نادرست بودن بازه […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    CandleStick 3 Candle Engulf اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی CandleStick 3 Candle Engulf اندیکاتور کاربردی CandleStick 3 Candle Engulf که 3 شمع نزولی آخر را برای سیگنال الگوی کندل Engulf صعودی و 3 کندل آخر صعودی را در نظر می گیرد. اندیکاتور CandleStick 3 Candle Engulf به دنبال آن یک الگوی کندل نزولی را برای سیگنال نزولی در نظر […]

  • فایل های که پسوند آنها rar یا zip یا 7z هست را چگونه باز کنم؟

    توسط نرم افزار Winrar فایل را از حالت فشرده خارج کنید و بعد برای اجرا و یا نصب اقدام کنید. دانلود WINRAR

    فایل های با فرمت mq4 و mq5 را چگونه اجرا کنم ؟

    جهت اجرای این نوع فایل ها برای نسخه mq4 باید متاتریدر 4 را روی سیستم خود و برای نسخه mq5 متاتریدر 5 را روی سیستم عامل خود نصب داشته باشید . جهت راهنمایی کلیک کنید

    به این مقاله امتیاز دهید.
  • رمز تمامی فایل ها :