دانشکده آموزشی بازار بورس و فارکس
tabliq side logo

Range Auto TP SL دانلود و معرفی اکسپرت

اکسپرت ام کیو ال و اتو تریدینگ
5 / 0
به این مقاله امتیاز دهید.

معرفی و دانلود اکسپرت کاربردی Range Auto TP SL اکسپرت کاربردی Range Auto TP SL یک اکسپرت برای تنظیم سطح Stop Loss و Take Profit بر اساس محدوده با استفاده از میانگین برد واقعی (ATR) است. معرفی اکسپرت کاربردی Range Auto TP SL Range Auto TP SL برای شما، فعلاً 100% رایگان است، آن را […]

معرفی و دانلود اکسپرت کاربردی Range Auto TP SL

اکسپرت کاربردی Range Auto TP SL یک اکسپرت برای تنظیم سطح Stop Loss و Take Profit بر اساس محدوده با استفاده از میانگین برد واقعی (ATR) است.
Range Auto TP SL دانلود و معرفی اکسپرت
تصویر اکسپرت Range Auto TP SL

معرفی اکسپرت کاربردی Range Auto TP SL

Range Auto TP SL برای شما، فعلاً 100% رایگان است، آن را دانلود کنید و یک بررسی خوب به من بدهید و شما آزاد هستید تا مادام العمر از آن استفاده کنید !!!!

 در هر دو موقعیت باز شده به صورت دستی از طریق PC MT5 Terminals یا MT5 Mobiles و موقعیت باز EA/ربات ها کار می کند.

می توانید شماره جادویی را برای کار مشخص کنید یا می تواند روی همه موقعیت ها کار کند.

بسیاری از EA عملکرد Stop Loss و Take Profit را ندارند و تنظیم TP و SL از تجارت دستی یا معاملات باز شده EA دشوار است، به خصوص زمانی که EA یک EA چند ارزی است، Range Auto TP SL می تواند به شما در تنظیم TP و SL کمک کند. این EA در نقاط کار می کند و برای همه نمادها، جفت ها و کارگزاران کار می کند. این بسیار انعطاف پذیر است، که می توانید از آن یک علامت 1 یا چند علامت، 1 یا اعداد جادویی استفاده کنید.

توجه:

این EA رایگان کاملاً کاربردی است و روی حساب های زنده و آزمایشی آزمایش شده است، اگر برای شما کار نمی کند، در حساب MT4 و بروکر خود بررسی کنید، هیچ محدودیتی در کد وجود ندارد.

تنظیمات:

  • بازه زمانی ATR تایم فریم که در آن محدوده بر اساس آن خواهد بود.
  • اگر از Range Auto SL TP در کتابچه راهنمای باز شده EA استفاده می کنید، پیشنهاد می شود از این بازه زمانی به عنوان EA استفاده کنید.
  • دوره پریود ATR در بازه زمانی فوق
  • ATR Shift Shift بازه زمانی فوق
  • ضریب سود را بگیرید (مقدار ATR x این) ضریب سود را برابر مقدار ATR بگیرید. به عنوان مثال، قیمت موقعیت خرید 1.00050، ATR 50 امتیاز است و شما این پارامتر را 2، مقدار Take Profit برابر با 1.00150 تنظیم می شود.
  • ضریب توقف ضرر (مقدار ATR x این) ضریب توقف ضرر برابر مقدار ATR است. به عنوان مثال، قیمت موقعیت خرید 1.00050، ATR 50 امتیاز است و شما این پارامتر را 1، مقدار Take Profit برابر با 1.00000 تنظیم می شود.
  • TP یا SL هیچ مقداری ندارند فقط اگر این را روی false تنظیم کنید، Range Auto SL TP هر موقعیتی که اخبار باز شده TP و SL را تنظیم می کند، مقدار SL و TP فعلی آن را بازنویسی می کند.اگر این را روی True تنظیم کنید، Range Auto SL TP روی موقعیت های TP و SL که فقط مقدار 0 دارند کار می کند.

تنظیمات:

  • فقط این نماد نمودار اگر این را روی false تنظیم کنید، Range Auto SL TP هر نماد موقعیت باز شده خبری TP و SL را تنظیم می کند. اگر این را روی True تنظیم کنید، Range Auto SL TP روی موقعیت های TP و SL نماد نموداری که Range Auto SL TP را بارگیری می کنید، کار می کند.
  • شماره جادویی فقط در زیر اگر این را روی false تنظیم کنید، Range Auto SL TP روی هر موقعیت باز که دارای همان عدد جادویی است که می توانید در فیلد بعدی تنظیم کنید، کار می کند. اگر این نادرست باشد، تمام اعداد جادویی در حساب کار می کند.
  • Magic Number شماره جادویی که می‌خواهید Range Auto SL TP روی آن کار کند.
  • MM_TradeSize این در بک تست EA استفاده می شود، این EA معاملات را به صورت تصادفی در شروع یک کندل باز می کند. هیچ معامله ای در حساب زنده باز نمی کند. این یک ویژگی ویژه است که می توانید قبل از اعمال این EA در حساب خود، نحوه عملکرد آن را مشاهده کنید.

تعدادی نکته:

شما می توانید 1 یا بیشتر Range Auto SL TP را در 1 ترمینال MT5 بارگذاری کنید، همراه با TP یا SL فقط ارزشی ندارند، این نمودار فقط نماد و شماره جادویی فقط در زیر می توانید یک استراتژی خروج بسیار انعطاف پذیر و قدرتمند ایجاد کنید. از Take Profit Factor بزرگتر از Stop Loss Factor استفاده کنید

سخن پایانی

همیشه این موضوع را در نظر داشته بگیرید که بعد از دانلود کردن برترین اکسپرت در فارکس نیز ، ابتدا باید آن اکسپرت را برای مدتی مشخص به عنوان مثال دو ماه بر روی حساب دمو فارکس تست و بررسی نمایید. پس از تست و آزمایش ، اگر نتایج موفقیت آمیز بودند ، می توانید آن را بر روی حساب واقعی خود تست کنید. حتما به این موضوع توجه داشته باشید که سایت FXF1.com هیچگونه مسئولیتی در برابر سود و یا زیان ناشی از اکسپرت های معرفی شده ندارد.

دانلود این اکسپرت

در بخش دانلود میتوانید این اکسپرت را به صورت فایل زیپ دانلود کنید . پسورد فایل : www.fxf1.com
همچنین بخوانید :

مقالات مرتبط

آخرین مقالات

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    FT ADX Color Candles اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles زمانی که نیاز دارید به طور همزمان به چندین مورد نگاه کنید، معامله می تواند بسیار خسته کننده باشد. اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles قالب شمع ها، ساپورت ها، مقاومت ها، برنامه ها، اخبار و اندیکاتورها. هدف این ابزار […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Trendy Stocks اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Trendy Stocks Trendy Stocks شاخصی است که به دنبال قیمت است که از Stochastic برای نشان دادن زمانی که قیمت خارج از مناطقی که بیش از حد فروش رفته یا بیش از حد خرید شده است، استفاده می کند. اندیکاتور کاربردی Trendy Stocks این الگوریتم به شما امکان می دهد […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    KeltnerChannelIndicatorMT5 اندیکاتور

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی KeltnerChannelIndicatorMT5 KeltnerChannelIndicatorMT5 یک نشانگر فنی مبتنی بر نوسانات است که از سه خط مجزا تشکیل شده است. خط وسط یک میانگین متحرک نمایی (EMA) قیمت است. اندیکاتور کاربردی KeltnerChannelIndicatorMT5 خطوط اضافی در بالا و پایین EMA قرار می گیرند. باند بالایی معمولاً دو برابر میانگین محدوده واقعی (ATR) بالای EMA […]

  • فایل های که پسوند آنها rar یا zip یا 7z هست را چگونه باز کنم؟

    توسط نرم افزار Winrar فایل را از حالت فشرده خارج کنید و بعد برای اجرا و یا نصب اقدام کنید. دانلود WINRAR

    فایل های با فرمت mq4 و mq5 را چگونه اجرا کنم ؟

    جهت اجرای این نوع فایل ها برای نسخه mq4 باید متاتریدر 4 را روی سیستم خود و برای نسخه mq5 متاتریدر 5 را روی سیستم عامل خود نصب داشته باشید . جهت راهنمایی کلیک کنید

    به این مقاله امتیاز دهید.
  • رمز تمامی فایل ها :