دانشکده آموزشی بازار بورس و فارکس
tabliq side logo

EMA Multi meter دانلود و معرفی اندیکاتور

ام کیو ال و اتو تریدینگ اندیکاتور
5 / 0
به این مقاله امتیاز دهید.

معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی EMA Multi meter اندیکاتور EMA Multi meter که بررسی می کند که آیا قیمت بالاتر یا کمتر از یک محدوده EMA خاص است و سیگنال های قرمز/سبز/زرد را نشان می دهد. معرفی اندیکاتور کاربردی EMA Multi meter قرمز: قیمت زیر محدوده EMA سبز: قیمت بالاتر از محدوده زرد: قیمت در […]

معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی EMA Multi meter

اندیکاتور EMA Multi meter که بررسی می کند که آیا قیمت بالاتر یا کمتر از یک محدوده EMA خاص است و سیگنال های قرمز/سبز/زرد را نشان می دهد.
EMA Multi meter دانلود و معرفی اندیکاتور
تصویر اندیکاتور EMA Multi meter

معرفی اندیکاتور کاربردی EMA Multi meter

قرمز: قیمت زیر محدوده EMA سبز: قیمت بالاتر از محدوده زرد: قیمت در محدوده

ویژگی های اندیکاتور:

تنظیمات EMA:
  • دوره پیش‌فرض 200 است. می‌توانید تمام تنظیمات MA مانند دوره، روش MA (SMA، EMA، و غیره) یا MA Applied Price (بستن، باز کردن، و غیره) را تغییر دهید.
  • لیست محدوده EMA یک لیست مقادیر جدا شده با کاما برای بازه های زمانی مختلف است. به امتیاز تبدیل خواهد شد.
اگر قیمت بالاتر از محدوده باشد سبز، قیمت پایین قرمز و قیمت داخل زرد است. به عنوان مثال. EURUSD: اگر برای M1 فقط باید از 5 امتیاز استفاده کنید، 0.00005 خواهد بود. اما برای یک TF بالاتر مانند H1 باید از محدوده بزرگتری مانند 25 استفاده کنید، بنابراین به 0.000025 تبدیل می شود. لیست به طور پیش فرض 0,0,0,0,0,0,0,0,0 برای هر 9 تایم فریم M1,M5,M15,M30,H1,H4,D1,W1,MN1 است. اما می توانید آن را روی چیزی مانند: 5,10,15,20,25,30,35,40,45 تنظیم کنید اگر مقداری از دست رفته باشد به طور پیش فرض 0 خواهد بود.
رنگ و موقعیت EMA:
  • می توانید رنگ ها را برای بالا/پایین/در محدوده تغییر دهید.
  • و همچنین این مولتی متر در کدام گوشه صفحه ظاهر می شود.
  • و موقعیت Y. اگر به چندین مولتی متر برای EMA های مختلف نیاز دارید، این کار مفید است. همچنین Prefix را برای چند مولتی متر تغییر دهید تا روی همدیگر بازنویسی نشوند.
  • WaitTicks: قبل از رفرش کردن چند متر منتظر تعداد تیک ها باشید. برای عملکرد بهتر، عدد بالاتری مانند 200 یا 500 را نگه دارید.
درباره EMA ها:
EMA (میانگین متحرک نمایی) شاخص بسیار خوبی از روند فعلی است. مخصوصا دوره 200 بالاتر. در EMA، وزن بیشتری به داده های اخیر داده می شود و EMA سریعتر به تغییرات اخیر قیمت واکنش نشان می دهد. بنابراین، مطالعه تایم فریم های مختلف EMA با هم می تواند نشانه بسیار خوبی از روند کلی بازار باشد. به همین دلیل است که این نشانگر چند تایم فریم بسیار مفید است.
گرایش ها:
  • روند نزولی: قیمت زیر 200 EMA است.
  • روند صعودی: قیمت بالای 200 EMA است.
استراتژی EMA خوب:
  • روند را پیدا کنید:
  1. به روند D1 نگاه کنید
  2. اگر روند مشابهی با نمودار روزانه دارد، به روند H4 نگاه کنید.
  3. به H1 نگاه کنید و ببینید آیا روند مشابهی با H4 و نمودار روزانه دارد یا خیر.
  • بعد:
در H1 منتظر بمانید تا قیمت به 200 EMA برگردد و در حالت معکوس وارد شوید. شما می توانید معکوس را از طریق کندل معکوس تشخیص دهید.
اگر به موقعیت فروش فکر می‌کنید، سفارش توقف فروش را 3 تا 5 پیپ زیر پایین‌ترین کندل معکوس قرار دهید و توقف ضرر را 10 تا 15 پیپ بالاتر از اوج کندل معکوس قرار دهید. اگر به موقعیت خرید فکر می‌کنید، سفارش توقف خرید را 3 تا 5 پیپ بالاتر از اوج کندل معکوس قرار دهید و توقف ضرر را 10 تا 15 پیپ زیر پایین‌ترین کندل معکوس قرار دهید. سود هدف در نوسان بالا یا پایین قبلی در بازه زمانی H1 است، یا اگر بازار به نفع موقعیت شما حرکت کرد، می‌توانید با جابجایی استاپ ضرر، توقف‌ها را دنبال کنید. برای بهترین نتایج، این استراتژی را با عمل قیمت و پشتیبانی/مقاومت ترکیب کنید.
به اسکرین شات های Multiple Multi-meters و نحوه ظاهر آنها نگاه کنید. و برای صفحه تنظیمات.

سخن پایانی

حتما به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از این اندیکاتور به تنهایی برای انجام معامله استفاده ننمایید و حتما این اندیکاتور را با دیگر اندیکاتور ها و استراتژی خود ترکیب نمایید تا بتوانید بهترین استفاده از آن را ببرید. امید است بتوانید با استفاده از این اندیکاتور ، معاملات خوب و سود بخشی انجام دهید. حتما توجه داشته باشید که قبل از استفاده از این اندیکاتور در حساب ریل ، این ابزار را در دمو تست نمایید.

دانلود این اندیکاتور

در بخش دانلود میتوانید این اندیکاتور را به صورت فایل زیپ دانلود کنید . پسورد فایل : www.fxf1.com
همچنین بخوانید :

مقالات مرتبط

آخرین مقالات

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    FT ADX Color Candles اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles زمانی که نیاز دارید به طور همزمان به چندین مورد نگاه کنید، معامله می تواند بسیار خسته کننده باشد. اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles قالب شمع ها، ساپورت ها، مقاومت ها، برنامه ها، اخبار و اندیکاتورها. هدف این ابزار […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Candle Timer Simple اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Candle Timer Simple Candle Timer Simple هنگام استفاده از تایمرهای کندل استیک، به یاد داشته باشید که زمان بندی الگوهای کندل استیک می تواند نقش مهمی در استراتژی معاملاتی شما داشته باشد. اندیکاتور Candle Timer Simple تنظیمات حتماً گزینه Chart shift را در نمودار انتخاب کنید. (در نمودار کلیک راست […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    TradeQL اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی TradeQL اندیکاتور کاربردی TradeQL ابزاری محبوب کاربردی و قابل تنظیم است که الگوهای معاملاتی خاصی را در نمودارهای شمعی برجسته می کند مناسب معامله گران تازه کار. اندیکاتور TradeQL کاربران می توانند الگوها را از طریق پرس و جوهای TradeQL تعریف کنند، که این نشانگر سپس روی نمودار اعمال می […]

  • فایل های که پسوند آنها rar یا zip یا 7z هست را چگونه باز کنم؟

    توسط نرم افزار Winrar فایل را از حالت فشرده خارج کنید و بعد برای اجرا و یا نصب اقدام کنید. دانلود WINRAR

    فایل های با فرمت mq4 و mq5 را چگونه اجرا کنم ؟

    جهت اجرای این نوع فایل ها برای نسخه mq4 باید متاتریدر 4 را روی سیستم خود و برای نسخه mq5 متاتریدر 5 را روی سیستم عامل خود نصب داشته باشید . جهت راهنمایی کلیک کنید

    به این مقاله امتیاز دهید.
  • رمز تمامی فایل ها :