دانشکده آموزشی بازار بورس و فارکس
tabliq side logo

Predictor of the MA دانلود و معرفی اندیکاتور

ام کیو ال و اتو تریدینگ اندیکاتور
5 / 0
به این مقاله امتیاز دهید.

معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Predictor of the MA اندیکاتور کاربردی Predictor of the MA پیش بینی مقدار مورد نظر میله ها و ایجاد میانگین بدون عقب ماندگی و عبور از دو یا چند MA و طبق استراتژی بیل ویلیامز ساخته شده است. معرفی اندیکاتور کاربردی Predictor of the MA من فکر می‌کنم، تقریباً همه […]

معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Predictor of the MA

اندیکاتور کاربردی Predictor of the MA پیش بینی مقدار مورد نظر میله ها و ایجاد میانگین بدون عقب ماندگی و عبور از دو یا چند MA و طبق استراتژی بیل ویلیامز ساخته شده است.
Predictor of the MA دانلود و معرفی اندیکاتور
تصویر اندیکاتور Predictor of the MA

معرفی اندیکاتور کاربردی Predictor of the MA

من فکر می‌کنم، تقریباً همه معامله‌گران رویای کارشناسی ارشد غیرمعمول را دارند. من آن رویا را در اندیکاتورم متوجه شده ام. این اجازه می دهد تا مقادیر MA آینده را پیش بینی کنید!

اندیکاتور Predictor of the MA را می توان به چهار روش مختلف استفاده کرد:

  • اولین مورد - پیش بینی مقدار مورد نظر میله ها. بنابراین، می توانید رفتار قیمت آتی را ارزیابی کنید.
  • مورد دوم - ایجاد "میانگین" بدون عقب ماندگی. این را می توان با جابجایی MA تا نصف دوره متوسط و تنظیم پیش بینی مقدار لازم از میله های پیش رو پیاده سازی کرد.
  • مورد سوم، عبور از دو یا چند MA است، البته نه در حال حاضر، بلکه در آینده. با استفاده از گذرگاه МА آینده، می توانید اشکال اصلی این روش - تاخیر سیگنال ورود و خروج را از بین ببرید.
  • در نهایت، این شاخص برای پیروان بیل ویلیامز مفید خواهد بود. می‌توانید «تمساح» متشکل از میانگین‌های پیش‌بینی‌شده را برای مرتب‌سازی چندین ورودی نادرست و افزایش سودآوری سیستم خود ایجاد کنید.
اندیکاتور شامل تمام تنظیمات МАهای ترمینال استاندارد است. می‌توانید یک تغییر به عقب/ جلو تنظیم کنید، روش میانگین‌گیری را انتخاب کنید و قیمتی که میانگین‌گیری روی آن اعمال می‌شود. پیش بینی را می توان با استفاده از پنج روش مختلف که در تنظیمات مشخص می شود انجام داد. روش اول - تحلیل طیفی با استفاده از تبدیل فوریه. چهار مورد باقی مانده، روش های پیش بینی خطی در تغییرات مختلف هستند. اگر میله های گذشته = 1000، آسیب شماره = 400 و از روش اول استفاده شود، نشانگر نتایج خوبی را نشان می دهد. اگر می خواهید از روش های پیش بینی خطی استفاده کنید، نوارهای گذشته = از 2000 تا 5000 را توصیه می کنم.

تنظیمات

  • روش - روش پیش بینی (1 - با استفاده از تبدیل فوریه، 2، 3، 4، 5 - روش های پیش بینی خطی).
  • LastBar - شماره نوار، که در آن پیش بینی را شروع می کنید (0 - نوار فعلی، هر نوار دیگر به معنای تعداد نوارهای گذشته است).
  • PastBars - تعداد نوارهای مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل (مقدار توصیه شده برای تبدیل فوریه از 100 تا 1000 است، تعداد بیشتر کاهش می یابد؛ ممکن است برای روش های دیگر از بیش از 10000 استفاده کنید، اما باید منتظر بمانید).
  • LPOrder - دقت پیش‌بینی از 0 تا 1 (فقط برای روش‌های پیش‌بینی خطی استفاده می‌شود).
  • FutBars - تعداد میله‌هایی که باید پیش‌بینی شود (نباید از PastBars بیشتر شود، بهتر است 2-3 برابر کمتر از آن).
  • HarmNo - حداکثر تعداد فرکانس برای تبدیل فوریه (توصیه می شود 1/2 یا 1/3 PastBars، به شدت بر سرعت محاسبه تأثیر می گذارد؛ هر چه این عدد بیشتر باشد، محاسبه کندتر است. نباید از PastBars تجاوز کند؛ اگر مقدار بزرگ است، اعلان روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود).
  • FreqTOL - دقت پیش‌بینی برای تبدیل فوریه (هرچه دقت بالاتر باشد، محاسبه کندتر است. بیش از 0.00000001 توصیه نمی‌شود).
  • FreqMax - حداکثر تعداد تکرار برای همگرایی فرکانس ها (می توان بدون تغییر باقی ماند).
  • BurgWin - تابعی برای میانگین وزنی (برای روش های پیش بینی خطی؛ 0 = بدون میانگین وزنی، 1 = روش همینگ، 2 = روش سهمی).
  • ma_period - دوره MA مشابه نشانگر استاندارد قرار می گیرد.
  • ma_shift - جابجایی میانگین به جلو/عقب، مانند نشانگر استاندارد. تعداد منفی میله ها را برای جابجایی به عقب تنظیم کنید.
  • ma_method - روش میانگین گیری. 1 - ساده، 2 - نمایی، 3 - وزنی، 4 - رگرسیون خطی.
  • اعمال_قیمت - نوع قیمت - چه قیمتی برای میانگین‌گیری استفاده می‌شود. 1- CLOSE، 2 - OPEN، 3 - HIGH، 4 - LOW، 5 - HL/2، 6 - HLC/3، 7 - HLCC/4.

اصول عملیات

برای ایجاد МА بدون تاخیر، Last bars = ma_shift = 1/2 ma_period را تنظیم کنید. مقدار ma_shift باید منفی باشد. محاسبات ممکن است از کسری از ثانیه تا چند دقیقه یا ده ها دقیقه و حتی روزها طول بکشد، بسته به عمق تاریخ درگیر در تجزیه و تحلیل. اگر ترمینال پاسخ ندهد، نشانگر در حال محاسبه است. فقط کمی صبر کن نشانگر هرگز باعث قطع ترمینال نمی شود، در نهایت محاسبه را به پایان می رساند. بیش از 3000 میله برای تبدیل فوریه استفاده نکنید (برای روش های دیگر از 20000 بیشتر استفاده نکنید)، زیرا این روند را بسیار کند می کند. شاخص در هر نوار جدید دوباره محاسبه می شود. بنابراین، مطمئن شوید که مدت زمان محاسبه از بازه زمانی مشخص شده تجاوز نمی کند. اگر تعداد زیادی نوار گذشته تنظیم کرده اید، توصیه می شود ابتدا زمان محاسبه را در H4 بررسی کنید. در غیر این صورت، محاسبه ممکن است هرگز تمام نشود (شما می توانید با خیال راحت بازه زمانی M5 را در صورت استفاده از پارامترهای توصیه شده و رایانه معمولی تنظیم کنید).

سخن پایانی

حتما به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از این اندیکاتور به تنهایی برای انجام معامله استفاده ننمایید و حتما این اندیکاتور را با دیگر اندیکاتور ها و استراتژی خود ترکیب نمایید تا بتوانید بهترین استفاده از آن را ببرید. امید است بتوانید با استفاده از این اندیکاتور ، معاملات خوب و سود بخشی انجام دهید. حتما توجه داشته باشید که قبل از استفاده از این اندیکاتور در حساب ریل ، این ابزار را در دمو تست نمایید.

دانلود این اندیکاتور

در بخش دانلود میتوانید این اندیکاتور را به صورت فایل زیپ دانلود کنید . پسورد فایل : www.fxf1.com
همچنین بخوانید :

مقالات مرتبط

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Simple Moving Average اکسپرت MT5

    معرفی و دانلود اکسپرت کاربردی Simple Moving Average Simple Moving Average این یک استراتژی معاملاتی است که از میانگین متحرک و اندیکاتورهای نوسانگر شتاب دهنده به عنوان سیگنال ورودی استفاده می کند. معرفی اکسپرت کاربردی Simple Moving Average Simple Moving Average یک مشاور متخصص است که توسط من ایجاد شده است. سود برداشت و توقف […]

    بایگانی‌ها
    5 / 5

    Colored Market Hours دانلود و معرفی اندیکاتور

    معرفی و دانلود اندیکاتور Colored Market Hours معرفی اندیکاتور کاربردی Colored Market Hours همانطور که عنوان می گوید، این شاخصی است که بازار آزاد فعلی (جلسه) را نشان می دهد. معرفی اندیکاتور Colored Market Hours دارای 4 جلسه با برنامه ریزی قابل تنظیم: جلسه لندن، جلسه نیویورک، جلسه سیدنی، جلسه توکیو. ورودی های اندیکاتور : […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Madellin Mt5 دانلود اکسپرت

    معرفی و دانلود اکسپرت کاربردی Madellin Mt5 Madellin Mt5 الگوریتم منطقی خوبی وجود دارد. کار دو اندیکاتور: 2 DeMarker (از 2 تایم فریم) (شما می توانید یک تایم فریم جداگانه برای هر نشانگر تنظیم کنید) معرفی اکسپرت کاربردی Madellin Mt5 عمومی : نه مارتینگل، نه شبکه. استفاده در EURUSD در M5 استفاده کنید توقف ضرر/سود […]

آخرین مقالات

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    FT ADX Color Candles اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles زمانی که نیاز دارید به طور همزمان به چندین مورد نگاه کنید، معامله می تواند بسیار خسته کننده باشد. اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles قالب شمع ها، ساپورت ها، مقاومت ها، برنامه ها، اخبار و اندیکاتورها. هدف این ابزار […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Bollinger Bands Filled اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Bollinger Bands Filled اندیکاتور کاربردی Bollinger Bands Filled نشانگر BB سبک مینیمالیستی کاملاً با یک رنگ پر شده است. اندیکاتور مناسب تازه کاران نوع این نشانگر: نشانگر تکنیکال اندیکاتور Bollinger Bands Filled شما خیلی با خطوط زیگزاگ پیچیده در اندیکاتور BB گیج شده اید، به خصوص زمانی که استراتژی شما […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Key Price Levels MT5 اندیکاتور

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Key Price Levels MT5 Key Price Levels MT5 که بالا و پایین را برای سطوح قیمت قابل توجه برای دوره های گذشته نشان می دهد که به طور بالقوه می توانند به عنوان سطوح واکنش در نظر گرفته شوند. اندیکاتور کاربردی Key Price Levels MT5 این نشانگر سطوح قیمت زیر […]

  • فایل های که پسوند آنها rar یا zip یا 7z هست را چگونه باز کنم؟

    توسط نرم افزار Winrar فایل را از حالت فشرده خارج کنید و بعد برای اجرا و یا نصب اقدام کنید. دانلود WINRAR

    فایل های با فرمت mq4 و mq5 را چگونه اجرا کنم ؟

    جهت اجرای این نوع فایل ها برای نسخه mq4 باید متاتریدر 4 را روی سیستم خود و برای نسخه mq5 متاتریدر 5 را روی سیستم عامل خود نصب داشته باشید . جهت راهنمایی کلیک کنید

    به این مقاله امتیاز دهید.
  • رمز تمامی فایل ها :