دانشکده آموزشی بازار بورس و فارکس
tabliq side logo

PZ Binary Options دانلود و معرفی اندیکاتور

ام کیو ال و اتو تریدینگ اندیکاتور
5 / 5
5/5 - (4 امتیاز)

معرفی و دانلود اندیکاتور PZ Binary Options اندیکاتور PZ Binary Options الگوهای اقدام قیمت را تجزیه و تحلیل می کند و به شما کمک می کند تا در بازار گزینه های باینری تصمیمات مثبت سهام را بگیرید. معرفی اندیکاتور PZ Binary Options  در ادامه با این اندیکاتور بیشتر آشنا خواهید شد. ویژگی های اندیکاتور PZ […]

معرفی و دانلود اندیکاتور PZ Binary Options

اندیکاتور PZ Binary Options الگوهای اقدام قیمت را تجزیه و تحلیل می کند و به شما کمک می کند تا در بازار گزینه های باینری تصمیمات مثبت سهام را بگیرید.
PZ Binary Options دانلود و معرفی اندیکاتور
تصویر اندیکاتور PZ Binary Options

معرفی اندیکاتور PZ Binary Options 

در ادامه با این اندیکاتور بیشتر آشنا خواهید شد.

ویژگی های اندیکاتور PZ Binary Options

  • تجارت آسان
  • هر دو گزینه تماس و قرار را معامله کنید
  • بدون توپ کریستالی و بدون پیش بینی
  • اندیکاتور بدون رنگ آمیزی است
  • تنها استراتژی مناسب برای گزینه های باینری، استفاده از یک رویکرد ریاضی است، مانند قماربازان حرفه ای. مبتنی بر اصول زیر است:
  • هر گزینه باینری یک رویداد تصادفی 50/50 را نشان می دهد
  • پیش بینی بسته شدن یا پایین رفتن نوار بعدی غیرممکن است
  • تنها راه کسب درآمد، پرداخت بهای مناسب برای همه شرط بندی هاست
  • انتظارات بلندمدت ریاضی تنها چیزی است که اهمیت دارد
برای استفاده از این اندیکاتور به یک ارائه دهنده گزینه باینری واقعی نیاز دارید. اکثر کارگزاران به اصطلاح باینری آپشن به هیچ وجه گزینه های باینری را ارائه نمی دهند، اما یک راه اندازی قمار بر اساس انقضا در زمان ارائه می دهند. اما یک آپشن باینری واقعی مانند هر گزینه دیگری است، دارای قیمت و مهر انقضا است و تا زمان انقضا قابل خرید و فروش است.

اندیکاتور PZ Binary Options

یک ارائه‌دهنده گزینه باینری واقعی، قیمت این گزینه را هنگامی که فعالان بازار در طول جلسه مبادله می‌کنند، نشان می‌دهد. یک گزینه باینری واقعی قیمتی بین 0 تا 100 دارد و در نوسان است. اگر اختیار در پول منقضی شود، قیمت بسته شدن اختیار 100 است. اگر از پول منقضی شود، قیمت بسته شدن آن صفر است. قیمت با خرید و فروش مردم در طول جلسه تا زمان انقضا در نوسان است. سود شما تفاوت بین قیمتی است که در آن گزینه خریداری کرده اید و قیمتی که در آن منقضی می شود. به عنوان مثال، اگر شما یک گزینه را به قیمت 50 بخرید و با پول بسته شود، با 100،شما 50 سود می کنید. اگر آن را با 50 بخرید و صفر را ببندید، از بین پول، 50 را از دست می دهید. اگر آن را با 25 خریداری کنید و در 75 بسته می شود، شما 75 سود می کنید.

چگونه تجارت کنیم

این اندیکاتور الگوهای عمل قیمت را تجزیه و تحلیل می کند و اطلاعات مهم را در گوشه سمت راست بالای نمودار هنگام بسته شدن میله نمایش می دهد.
  • با چه قیمتی باید گزینه تماس بخرید
  • با چه قیمتی باید گزینه فروش بخرید
  • آیا هنوز می توان معامله را انجام داد؟
اندیکاتور جهت نوار بعدی را پیش بینی نمی کند. کاری که انجام می دهد تجزیه و تحلیل عملکرد قیمت و محاسبه میزان منطقی بودن پرداخت برای هر دو گزینه است. با توجه به این فرصت، شما باید هر دو جهت را معامله کنید، و هر دو یک تصمیم مثبت سهام در بلندمدت خواهند بود. شما هرگز نباید "بی موقع" معامله کنید. این اندیکاتور اغلب معاملات را در اختیار شما قرار نمی دهد، بلکه موقعیت های انتخابی را در اختیار شما قرار می دهد که در آن معاملات منطقی است.

نشانه های نوسان ساز و نمودار

این اندیکاتور مقادیر گذشته را روی نمودار نمایش می دهد و یک نوسان ساز قدرت نسبی را اجرا می کند که تمایل کلی را با استفاده از دو میانگین متحرک اندازه گیری می کند: اگر خط اصلی بالای خط سیگنال باشد، میله ها بیشتر از قیمت باز بسته می شوند و بالعکس. به‌علاوه، شکست‌های قوی یا شکست‌های کاذب فاکتورهای جهت‌گیری هستند که باید در شمارش باشند و با یک «+» پس از داده‌های کندل‌استیک در نمودار نشان داده می‌شوند.

حقیقت در مورد گزینه های باینری

گزینه های باینری بسیار محبوب شده اند و بسیاری از معامله گران تازه کار را به خود جذب می کنند، که معامله باینری آپشن را آسان تر از انجام معاملات واقعی می دانند زیرا مدیریت موقعیت خارج از معادله است. اکثر آنها احساس می کنند که دارای مزیت هستند زیرا می توانند نمودارهای فنی را بخوانند، اما نادیده می گیرند که حرکات کوتاه مدت قیمت کاملاً تصادفی است و ربطی به تحلیل تکنیکال ندارد. گزینه های باینری یک زمان انقضا دارند و بنابراین سود شما را در دو بعد محدود می کنند:

قیمت و زمان.

احتمال اینکه قیمت آتی بالاتر از قیمت فعلی در یک دوره زمانی ثابت باشد، همیشه یک شانس 50٪ است و بنابراین معامله باینری آپشن در واقع قمار بر روی ابزارهایی با ساختار بازده بسیار بد است. حقیقت ریاضی این است که گزینه های باینری علیه معامله گر تقلب می شود. اما اگر همچنان می خواهید آنها را معامله کنید، این اندیکاتور بهترین شانس شماست.

پارامترهای ورودی اندیکاتور PZ Binary Options

  • Fast MA : دوره MA سریع برای نوسانگر
  • Slow MA: دوره MA آهسته برای نوسانگر
  • حداکثر میله‌های تاریخچه: تعداد میله‌هایی که به‌تازگی بارگذاری می‌شوند، ارزیابی می‌شوند
  • طراحی: گزینه های طراحی، رنگ و اندازه
حتما به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از این اندیکاتور به تنهایی برای انجام معامله استفاده ننمایید و حتما این اندیکاتور را با دیگر اندیکاتور ها و استراتژی خود ترکیب نمایید تا بتوانید بهترین استفاده از آن را ببرید. امید است بتوانید با استفاده از این اندیکاتور ، معاملات خوب و سود بخشی انجام دهید. حتما توجه داشته باشید که قبل از استفاده از این اندیکاتور در حساب ریل ، این ابزار را در دمو تست نمایید.

دانلود این اندیکاتور

در بخش دانلود میتوانید این اندیکاتور را به صورت فایل زیپ دانلود کنید . پسورد فایل : www.fxf1.com
همچنین بخوانید :

مقالات مرتبط

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    دانلود اکسپرت مدیریت خروج – Download Exit Plan Expert

    دانلود اکسپرت مدیریت خروج برای متاتریدر 4   خروج با مقدار ثابت استاپ خروج با مقدار داینامیک استاپ خروج به وسیله مقدار اکوئیتی حساب خروج با تریل کردن خروج با تریل اوردرینگ خروج به وسیله هیدن استاپ خروج داینامیک هیدن استاپ این اکسپرت معامله ای باز نمی کند.  

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Predict the Future دانلود و معرفی اندیکاتور

    معرفی و دانلود اندیکاتور Predict the Future معرفی اندیکاتور Predict the Future پیش‌بینی آینده چیزی است که هر معامله‌گری دوست دارد بداند، از طریق این الگوریتم پیش‌بینی ساده می‌تواند تصویری از آینده ارائه دهد. معرفی اندیکاتور کاربردی Predict the Future این الگوریتم بر اساس داده های گذشته و میانگین قیمت داده ها برای شبیه سازی […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Centipede MT5 دانلود اکسپرت

    معرفی و دانلود اکسپرت کاربردی Centipede MT5 Centipede MT5 مشاور متخصص بر اساس سیگنال‌های اندیکاتور Stochastic در منطقه اشباع خرید – ما می‌فروشیم، در منطقه اشباع فروش – می‌خریم، است. معرفی اکسپرت کاربردی Centipede اگر از Expert Advisor در حالت 5/24 در VPS استفاده می شود، توصیه می کنم از این Expert Advisor در حالت […]

آخرین مقالات

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    FT ADX Color Candles اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles زمانی که نیاز دارید به طور همزمان به چندین مورد نگاه کنید، معامله می تواند بسیار خسته کننده باشد. اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles قالب شمع ها، ساپورت ها، مقاومت ها، برنامه ها، اخبار و اندیکاتورها. هدف این ابزار […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    PivotPointSuperTrend اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی PivotPointSuperTrend نشانگر PivotPointSuperTrend کاملاً داده‌های Trend را بر اساس داده‌های ریاضی Pivot و ATR نشان می‌دهد و برای ورود به معامله و تنظیم توقف‌ها بسیار راحت است. اندیکاتور PivotPointSuperTrend اگر کسی بتواند یک مولتی تایم فریم به کد اضافه کند، من و بسیاری از کاربران بسیار سپاسگزار خواهیم بود. یعنی […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    LT Force اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی LT Force اندیکاتور کاربردی LT Force این به این دلیل است که بر اساس معروف ADX است که قدرت یک روند را اندازه گیری می کند، اما بدون 3 خط گیج کننده آن. اندیکاتور LT Force برای کسانی که روند را دوست دارند، Force یک شاخص بسیار مفید خواهد بود. […]

  • فایل های که پسوند آنها rar یا zip یا 7z هست را چگونه باز کنم؟

    توسط نرم افزار Winrar فایل را از حالت فشرده خارج کنید و بعد برای اجرا و یا نصب اقدام کنید. دانلود WINRAR

    فایل های با فرمت mq4 و mq5 را چگونه اجرا کنم ؟

    جهت اجرای این نوع فایل ها برای نسخه mq4 باید متاتریدر 4 را روی سیستم خود و برای نسخه mq5 متاتریدر 5 را روی سیستم عامل خود نصب داشته باشید . جهت راهنمایی کلیک کنید

    5/5 - (4 امتیاز)
  • رمز تمامی فایل ها :