دانشکده آموزشی بازار بورس و فارکس
tabliq side logo

Grid HLevel دانلود و معرفی اکسپرت

اکسپرت ام کیو ال و اتو تریدینگ
5 / 5
5/5 - (5 امتیاز)

معرفی و دانلود اکسپرت Grid HLevel اکسپرت Grid HLevel برای آن دسته از معامله گرانی که می خواهند هر ماه سود پایداری در بازار فارکس داشته باشند، مناسب است. Expert Advisor بر اساس استراتژی میانگین گیری کار می کند. معرفی اکسپرت Grid HLevel استفاده صحیح از آن به معنای باز کردن معاملات با میانگین گیری […]

معرفی و دانلود اکسپرت Grid HLevel

اکسپرت Grid HLevel برای آن دسته از معامله گرانی که می خواهند هر ماه سود پایداری در بازار فارکس داشته باشند، مناسب است. Expert Advisor بر اساس استراتژی میانگین گیری کار می کند.
Grid HLevel دانلود و معرفی اکسپرت
تصویر اکسپرت Grid HLevel

معرفی اکسپرت Grid HLevel

استفاده صحیح از آن به معنای باز کردن معاملات با میانگین گیری در نقطه معکوس بازار و معامله فقط در جهت یک روند جهانی است. در مورد جهت روند اصلی، پیشنهاد می کنم آن را با اندیکاتور Valable ZigZag در بازه زمانی H4 تعیین کنید. تعیین سطوح، جایی که بازار می تواند تغییر کند، توسط اندیکاتور دشوارتر است، بنابراین به معامله گر پیشنهاد می کنم آنها را به صورت دستی روی نمودار تنظیم کند تا با استفاده از سفارشات میانگین گیری، با دقت بیشتری وارد بازار شود. بنابراین، من می‌خواهم مشاور تخصصی Grid HLevel را به شما معرفی کنم - یک مشاور متخصص که در سطوح حمایت و مقاومت به صورت دستی معامله می‌کند.

چگونه از اکسپرت استفاده کنیم؟

ابتدا Expert Advisor را روی نمودار تنظیم می کنیم و پارامترهای اولیه مدیریت سرمایه، جهت معاملات و استراتژی اولیه برای باز کردن سفارش ها را مشخص می کنیم. در مرحله بعد، باید چند سطح حمایت و مقاومت افقی را در نمودار بالا و پایین قیمت فعلی در نقاطی که بازار متوقف یا معکوس شده است، رسم کنید. هر روز یا هفته (همانطور که شما ترجیح می دهید) سطوح جدید باید به نمودار اضافه شود، زیرا قیمت احتمالاً از سطوح فعلی فاصله می گیرد و مشاور متخصص برای معامله به سطوح جدیدی نیاز دارد.

چگونه پارامترهای مدیریت پول را پیکربندی کنیم؟

اگر می خواهید لات اولیه برای معاملات را به صورت دستی تنظیم کنید، باید Money Management = Fixed lot را تنظیم کنید و مقدار Fixed را به مقداری که برای لات اولیه می خواهید تنظیم کنید. اگر می خواهید لات اولیه به طور خودکار در رابطه با موجودی حساب شما محاسبه شود، پارامتر مدیریت پول را روی یکی از موقعیت ها تنظیم کنید که سطح ریسک را مشخص می کند:
  • حداقل ریسک - لات اولیه 0.01 برای هر 5000 سپرده
  • ریسک متوسط - لات اولیه 0.01 برای هر 2500 سپرده
  • حداکثر سود - لات اولیه 0.01 برای هر 1000 سپرده

جهت معامله و استراتژی شروع.

با انتخاب یکی از لیست، می توانید جهت معاملات را در پارامتر Direction of trade تنظیم کنید:
  • خاموش - اگر می خواهید EA را متوقف کنید و هنوز سفارشات باز در بازار وجود دارد، این موقعیت باید انتخاب شود. در این صورت کارشناس به همراهی سفارشاتی که در بازار هستند ادامه خواهد داد و پس از بسته شدن آنها سفارشات جدید باز نمی شود.
  • خرید - این حالت به مشاور متخصص اجازه می دهد تا فقط در جهت خرید عمل کند. اگر از قبل شبکه ای از سفارشات SELL وجود داشته باشد، Grid HLevel به کار با آنها تا زمانی که بسته شوند ادامه خواهد داد.
  • فروش - این حالت به مشاور متخصص اجازه می دهد تا فقط در جهت فروش عمل کند. اگر از قبل شبکه ای از سفارشات BUY وجود داشته باشد، Grid HLevel تا زمانی که بسته شود با آنها کار می کند.
  • خرید و فروش - حالتی که در آن مشاور متخصص هم در جهت خرید و هم در جهت فروش عمل می کند.
  • خودکار (Direction Valable ZigZag) - حالتی که در آن جهت معاملات توسط اندیکاتور Valable ZigZag تنظیم می شود.

اکسپرت Grid HLevel

پس از تعیین جهت معاملات، باید در مورد این اصل تصمیم بگیرید که توسط آن سفارشات اولیه باز می شوند و توسط پارامتر استراتژی شروع گرید تنظیم می شود:
  • همیشه در بازار - حالتی که شما همیشه در بازار خواهید بود. Grid Hlevel شبکه های جدیدی از سفارشات را به محض بسته شدن سفارشات قبلی باز می کند.
  • جهت نوار - حالتی که در آن شبکه فقط در صورتی شروع می شود که شمع قبلی با جهت معاملاتی که قبلاً تنظیم شده بود مطابقت داشته باشد. و پارامتر Timeframe دوره شمع را تعیین می کند که هنگام تصمیم گیری باید توسط Expert Advisor در نظر گرفته شود.
  • سیگنال MACD - حالتی که توسط اندیکاتور MACD برای دریافت سیگنال باز شدن استفاده می شود. این سیگنال‌های اندیکاتور MACD را در نظر می‌گیرد که با جهت معاملاتی که قبلاً تنظیم شده بود، مطابقت دارد.
  • سطوح در نمودار - حالتی که در آن معاملات باز می شود زمانی که قیمت به سطح حمایت یا مقاومتی که قبلاً تعیین کرده اید لمس می کند. گشایش در بازگشت قیمت از سطح، با در نظر گرفتن جهت معامله، که قبلا تعیین شده بود، رخ می دهد.

پارامترهای اضافی

جدا از پارامترهای اساسی، Grid Hlevel Expert Advisor دارای پارامترهای اضافی است که به ایجاد یک شبکه صحیح سفارشات کمک می کند:
  • حداقل فاصله بین سفارشات شبکه - این پارامتر حداقل فاصله بین سفارشات میانگین را کنترل می کند تا از باز شدن معاملات در اغلب موارد، اگر سطوح به طور ناگهانی نزدیک به یکدیگر تنظیم شوند، جلوگیری می کند.
  • حداکثر تعداد سفارش‌های شبکه - حداکثر تعداد سفارش‌های شبکه را تنظیم می‌کند تا از باز کردن تعداد زیادی سفارش توسط مشاور متخصص و نشان دادن یک بازخرید بزرگ جلوگیری کند.
  • سفارش شبکه ای را روی یک شمع باز نکنید - فیلتر بسیار مفیدی است که به Grid Hlevel اجازه نمی دهد تعداد زیادی سفارش را با حرکت شدید قیمت باز کند. اگر آن را در موقعیت "درست" قرار دهید، مشاور متخصص فقط یک سفارش را روی یک شمع باز می کند.
همچنین Expert Advisor دارای عملکردی برای تنظیم اندازه TakeProfit، Trailing Stop و تنظیمات اندیکاتورها است که توسط Expert Advisor استفاده می شود.

مهم!!! هنگام دانلود و آزمایش مشاور در تستر استراتژی، لطفاً کادر "Visualization" را علامت بزنید و سطوح پشتیبانی و مقاومت افقی را در طول فرآیند آزمایش به نمودار اضافه کنید.

معاملات "صحیح" با استفاده از میانگین گرید به شما این فرصت را می دهد که سود پایداری از معاملات بدست آورید و مشاور تخصصی Grid Hlevel به انجام خودکار این کار کمک می کند و زمان شما را آزاد می کند.
همیشه این موضوع را در نظر داشته بگیرید که بعد از دانلود کردن برترین اکسپرت در فارکس نیز ، ابتدا باید آن اکسپرت را برای مدتی مشخص به عنوان مثال دو ماه بر روی حساب دمو فارکس تست و بررسی نمایید. پس از تست و آزمایش ، اگر نتایج موفقیت آمیز بودند ، می توانید آن را بر روی حساب واقعی خود تست کنید. حتما به این موضوع توجه داشته باشید که سایت FXF1.com هیچگونه مسئولیتی در برابر سود و یا زیان ناشی از اکسپرت های معرفی شده ندارد.

دانلود این اکسپرت

در بخش دانلود میتوانید این اکسپرت را به صورت فایل زیپ دانلود کنید . پسورد فایل : www.fxf1.com
همچنین بخوانید :

مقالات مرتبط

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Virtual Targets MT5 دانلود و معرفی اندیکاتور

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Virtual Targets MT5 اندیکاتور کاربردی Virtual Targets MT5 این اندیکاتور برای معامله گران روزانه یا معامله گران کوتاه مدت بسیار مفید است. با این نیازی به محاسبه دستی تعداد پیپ ها نیست. معرفی اندیکاتور کاربردی Virtual Targets MT5 نیازی به محاسبه دستی تعداد پیپ ها نیست، فقط به نمودار نگاه […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Survivor دانلود و معرفی اکسپرت MT5

    معرفی و دانلود اکسپرت کاربردی Survivor اکسپرت Survivor با قابلیت های مارتینگل و ساخت شبکه ای از سفارشات. مشاور از سه گروه سیگنال مشابه برای باز کردن، بسته شدن و تراکنش های اضافی استفاده می کند. معرفی اکسپرت کاربردی Survivor نام مشاور: Survivor (نسخه توسعه یافته وجود دارد: https://www.mql5.com/ru/market/product/36530) جفت ارز: USDJPY، EURUSD، GBPUSD، AUDUSD، […]

    بایگانی‌ها
    5 / 5

    PZ Oscillator دانلود و معرفی اندیکاتور

    معرفی و دانلود اندیکاتور PZ Oscillator اندیکاتور کاربردی PZ Oscillator این یک شتاب سنج صاف و پاسخگو است که روند و قدرت بازار و دو میانگین متحرک جهت روند را نشان می دهد. معرفی اندیکاتور PZ Oscillator دو میانگین متحرک جهت روند را نشان می دهد هیستوگرام قدرت حرکت قیمت را نشان می دهد مناطق […]

آخرین مقالات

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    FT ADX Color Candles اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles زمانی که نیاز دارید به طور همزمان به چندین مورد نگاه کنید، معامله می تواند بسیار خسته کننده باشد. اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles قالب شمع ها، ساپورت ها، مقاومت ها، برنامه ها، اخبار و اندیکاتورها. هدف این ابزار […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Period Separators اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Period Separators اندیکاتور کاربردی Period Separators نشانگر محبوب جداکننده دوره، دوره های زمانی مشخص شده توسط کاربر را از هم جدا می کند مناسب برای معامله گران تازه کار. اندیکاتور Period Separators از تمام تایم فریم‌ها، بزرگتر یا جزئی از تایم فریم فعلی پشتیبانی می‌کند. در صورت نادرست بودن بازه […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    CandleStick 3 Candle Engulf اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی CandleStick 3 Candle Engulf اندیکاتور کاربردی CandleStick 3 Candle Engulf که 3 شمع نزولی آخر را برای سیگنال الگوی کندل Engulf صعودی و 3 کندل آخر صعودی را در نظر می گیرد. اندیکاتور CandleStick 3 Candle Engulf به دنبال آن یک الگوی کندل نزولی را برای سیگنال نزولی در نظر […]

  • فایل های که پسوند آنها rar یا zip یا 7z هست را چگونه باز کنم؟

    توسط نرم افزار Winrar فایل را از حالت فشرده خارج کنید و بعد برای اجرا و یا نصب اقدام کنید. دانلود WINRAR

    فایل های با فرمت mq4 و mq5 را چگونه اجرا کنم ؟

    جهت اجرای این نوع فایل ها برای نسخه mq4 باید متاتریدر 4 را روی سیستم خود و برای نسخه mq5 متاتریدر 5 را روی سیستم عامل خود نصب داشته باشید . جهت راهنمایی کلیک کنید

    5/5 - (5 امتیاز)
  • رمز تمامی فایل ها :