دانشکده آموزشی بازار بورس و فارکس
tabliq side logo

Harrow Order دانلود و معرفی اکسپرت

اکسپرت ام کیو ال و اتو تریدینگ
5 / 5
5/5 - (2 امتیاز)

معرفی و دانلود اکسپرت کاربردی Harrow Order اکسپرت کاربردی Harrow Order یک مشاور متخصص (EA) است که بر اساس روش های پشتیبانی و مقاومت، Martingale و Anti-Martingale کار می کند. معرفی اکسپرت کاربردی Harrow Order پشتیبانی و مقاومت برای نشان دادن بهترین موقعیت برای ثبت سفارش استفاده می شود. Martingale برای رفع سفارش های بی […]

معرفی و دانلود اکسپرت کاربردی Harrow Order

اکسپرت کاربردی Harrow Order یک مشاور متخصص (EA) است که بر اساس روش های پشتیبانی و مقاومت، Martingale و Anti-Martingale کار می کند.
Harrow Order دانلود و معرفی اکسپرت
تصویر اکسپرت Harrow Order

معرفی اکسپرت کاربردی Harrow Order

پشتیبانی و مقاومت برای نشان دادن بهترین موقعیت برای ثبت سفارش استفاده می شود. Martingale برای رفع سفارش های بی سود استفاده می شود. Anti-Martingale برای افزایش سفارشات سودآور بالقوه استفاده می شود. این EA با دو مرحله اساسی اجرا می شود، یعنی سعی کنید و اجرا کنید. ابتدا، یک سفارش اولیه را برای اطلاع از شرایط بازار در نزدیکترین سطح پشتیبانی یا مقاومت ارسال می کند. دوم اینکه اگر سود سفارش اولیه منفی باشد روش Martingale یا اگر سود سفارش اولیه مثبت باشد Anti-Martingale را اجرا کند. برای سفارش اولیه، از شاخص قدرت نسبی (RSI) به عنوان مرجع برای گرفتن سفارش خرید یا فروش استفاده می کند. اگر مقدار RSI بیش از 50 باشد، سفارش اولیه فروخته می شود. اگر مقدار RSI زیر 50 باشد، سفارش اولیه خرید خواهد بود. روش Martingale در واقع برای جایگزینی stoploss استفاده می شود.

معرفی اکسپرت کاربردی Harrow Order

اکثر معامله گران دستی سفارشات منفی خود را زودتر می بندند، زمانی که قیمت به ارزش توقف ضرر رسید. این EA فرض می‌کند که بسته شدن زودهنگام سفارش‌های منفی اشتباه است و اقدام توقف ضرر فقط تعادل را کاهش می‌دهد. برای حفظ سود، این EA از روش Martingale با ارسال همان سفارش با لات های دوبل به طور مداوم، حداقل تا 8 سطح (یعنی MaximumMartingale=8) استفاده می کند. بنابراین زمانی که قیمت بازار در همان جهت سفارش‌ها حرکت می‌کند و سپس همه سفارش‌ها بسته می‌شوند، پس از پوشش زیان‌های سفارش‌ها با لات‌های کوچک‌تر، به طور بالقوه همچنان سود باقی مانده از سفارش با لات‌های بزرگ‌تر وجود خواهد داشت. با این حال، روش Martingale یک روش با ریسک بالا است و برای پشتیبانی از آن، این EA به مقدار زیادی و نسبت تعادل 1:200000 نیاز دارد. به این معنی که اگر لات سفارش اولیه 0.1 باشد، موجودی مورد نیاز حداقل 20000 دلار است. یا اگر فقط از لات های 0.01 استفاده کنید، موجودی مورد نیاز حداقل 2000 دلار و غیره است. و آخرین، روش Anti-Martingale زمانی استفاده می شود که ترتیب اولیه مثبت باشد. اگر قیمت بازار به سطح پشتیبانی یا مقاومت بعدی برسد، این EA همان سفارش را ارسال خواهد کرد اما با نصف تعداد سفارش قبلی به طور مداوم. اگر قیمت بازار شروع به حرکت به عقب کند، تمام سفارشات بسته خواهند شد. بنابراین با توجه به اینکه آخرین لات کوچکترین در بین تمام سفارشات است، امیدوارم زیان تمام سفارشات زیاد نباشد و این سری همچنان سودآور باشد. نمونه های روش Martingale و Anti-Martingale این EA در قسمت اسکرین شات نشان داده شده است.

جفت ها و تایم فریم ها

این EA برای استفاده در جفت EURUSD با تایم فریم M1 توصیه می شود. اما همچنین می‌توان آن را روی جفت‌های دیگری مانند GPBUSD و XAUUSD با تعادل اولیه همانطور که در زیر لازم است استفاده کرد.

نیاز اولیه موجودی

موجودی پیشنهادی برای استفاده EA 20000 USD با لات 0.1 است.

پارامتر های اندیکاتور کاربردی Harrow Order

  • شماره جادویی. شماره علامتی که برای شناسایی سفارش‌هایی که توسط این EA ارسال و مدیریت می‌شوند، استفاده می‌شود. اگر این EA روی چند جفت اجرا شود، هر جفت باید با شماره جادویی متفاوت اجرا شود، 100001 GBPUSD، EURUSD 200002، XAUUSD 300003.
  • NumCandle. تعداد شمع هایی که برای محاسبه پشتیبانی و مقاومت استفاده می شود. مقدار پیش فرض 120 شمع است. یعنی اگر این EA در تایم فریم M1 استفاده شود، 120 برابر است با 2x60 دقیقه یا 2 ساعت. بنابراین سطوح پشتیبانی و مقاومت استفاده شده توسط این EA، پشتیبانی و مقاومت برای 2 ساعت گذشته است.
  • CloseAtStop. گزینه بستن یا بسته نشدن همه سفارش‌ها در اقدام Remove EA. فقط سفارش هایی را حذف می کند که دارای شماره جادویی مشخص شده در MagicNumber در بالا هستند.
  • OrderLots. ارزش لات اولیه برای EA، این ارزش لات استفاده شده برای سفارشات اولیه است. یعنی OrderLots=0.01، 0.02، 0.04، 0.08، و غیره.
  • MaximumMartingale. حداکثر سفارش Martingale. مقدار پیش‌فرض 8 است، یعنی حداکثر ضرب‌کننده Martingale 27=256 است. اگر لات اولیه 0.1 باشد، حداکثر لات ها تا 256x0.1 = 25.6 لات خواهد بود.
  • DeltaLevel. دلتا بین دو سفارش. بستگی به عرض پشتیبانی و مقاومت دارد. اگر محدوده خیلی باریک باشد، فاصله بین سفارشات را می توان با افزایش مقدار این پارامتر افزایش داد.

توجه داشته باشید

هر کارگزار دارای ویژگی‌ها یا ویژگی‌های متفاوتی است، مانند ارزش اسپرد، بنابراین لطفاً قبل از خرید و استفاده از آن در حساب واقعی، این EA را با تستر استراتژی یا حساب آزمایشی امتحان کنید.

سخن پایانی 

همیشه این موضوع را در نظر داشته بگیرید که بعد از دانلود کردن برترین اکسپرت در فارکس نیز ، ابتدا باید آن اکسپرت را برای مدتی مشخص به عنوان مثال دو ماه بر روی حساب دمو فارکس تست و بررسی نمایید. پس از تست و آزمایش ، اگر نتایج موفقیت آمیز بودند ، می توانید آن را بر روی حساب واقعی خود تست کنید. حتما به این موضوع توجه داشته باشید که سایت FXF1.com هیچگونه مسئولیتی در برابر سود و یا زیان ناشی از اکسپرت های معرفی شده ندارد.

دانلود این اکسپرت

در بخش دانلود میتوانید این اکسپرت را به صورت فایل زیپ دانلود کنید . پسورد فایل : www.fxf1.com
همچنین بخوانید :

مقالات مرتبط

    بایگانی‌ها
    5 / 5

    The Fresh RSI دانلود و معرفی اندیکاتور

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی The Fresh RSI اندیکاتور کاربردی The Fresh RSI 3 استراتژی با RSI! هشدارها! بررسی تازه بودن سیگنال! این اندیکاتور بر اساس RSI کلاسیک است. اندیکاتور شامل هشدار نیز هست. معرفی اندیکاتور کاربردی The Fresh RSI این شامل 3 استراتژی است: ورود اندیکاتور RSI به منطقه اشباع خرید (برای معاملات خرید) […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Adr 20 دانلود و معرفی اندیکاتور

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Adr 20 ADR 20 میانگین محدوده پیپ یک جفت فارکس را نشان می دهد که در طی 20 روز اندازه گیری می شود. معامله گران می توانند از آن برای مشاهده عملکرد بالقوه قیمت خارج از میانگین حرکت روزانه استفاده کنند. معرفی اندیکاتور کاربردی Adr 20 هنگامی که ADR بالاتر […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Trend Plator دانلود و معرفی اندیکاتور

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Trend Plator اندیکاتور کاربردی Trend Plator یک ابزار قدرتمند و بدرد بخور برای پیش بینی روند برای استراتژی های معاملاتی بهینه با توانایی محاسبه خطوط روند از تایم فریم های دیگر. معرفی اندیکاتور کاربردی Trend Plator  TrendPlator: یک شاخص قدرتمند پیش بینی روند برای استراتژی های معاملاتی بهینه قدرت اندیکاتور […]

آخرین مقالات

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    SetupMediasATR دانلود اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی SetupMediasATR SetupMediasATR 2 میانگین را با فاصله 1 ATR از میانگین اصلی چاپ می کند. میانگین های متحرک باقیمانده تنها در صورتی نشان داده می شوند که خارج از این محدوده باشند. اندیکاتور کاربردی SetupMediasATR پارامتر های اندیکاتور SetupMediasATR : میانگین اصلی = میانگینی که فاصله ایجاد خواهد شد، نشان […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Trade Compass دانلود اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Trade Compass معرفی اندیکاتور کاربردی Trade Compass برای MT5 – راهنمای نهایی شما در دنیای تجارت! Trade Compass که با دقت و تخصص توسعه یافته است. اندیکاتور کاربردی Trade Compass برای توانمندسازی معامله گران با سیگنال های روشنگر طراحی شده است و شما را به سمت فرصت های تجاری سودآور […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Time Levels for MT5 دانلود اندیکاتور

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Time Levels for MT5 اندیکاتور کاربردی Time Levels for MT5 با نمایش سطوح قیمت بالا و پایین روز ، هفته و ماه قبل به معامله گران برای تحلیل کمک می نماید. مناسب برای معامله گران. اندیکاتور کاربردی Time Levels for MT5 این نشانگر برای نمایش سطوح قیمت زیر در نمودار […]

  • فایل های که پسوند آنها rar یا zip یا 7z هست را چگونه باز کنم؟

    توسط نرم افزار Winrar فایل را از حالت فشرده خارج کنید و بعد برای اجرا و یا نصب اقدام کنید. دانلود WINRAR

    فایل های با فرمت mq4 و mq5 را چگونه اجرا کنم ؟

    جهت اجرای این نوع فایل ها برای نسخه mq4 باید متاتریدر 4 را روی سیستم خود و برای نسخه mq5 متاتریدر 5 را روی سیستم عامل خود نصب داشته باشید . جهت راهنمایی کلیک کنید

    5/5 - (2 امتیاز)
  • رمز تمامی فایل ها :