دانشکده آموزشی بازار بورس و فارکس
tabliq side logo

Hedge Obasan EA دانلود و معرفی اکسپرت

اکسپرت ام کیو ال و اتو تریدینگ
5 / 0
به این مقاله امتیاز دهید.

معرفی و دانلود اکسپرت کاربردی Hedge Obasan EA اکسپرت کاربردی Hedge Obasan EA ، به خوبی شناخته شده است که ورود به معاملات زمانی که ارزش RSI بیش از حد خرید یا فروش بیش از حد است مؤثر است. معرفی اکسپرت کاربردی Hedge Obasan EA اما زمانی که روند معکوس می شود، چندان مؤثر نیست. […]

معرفی و دانلود اکسپرت کاربردی Hedge Obasan EA

اکسپرت کاربردی Hedge Obasan EA ، به خوبی شناخته شده است که ورود به معاملات زمانی که ارزش RSI بیش از حد خرید یا فروش بیش از حد است مؤثر است.
Hedge Obasan EA دانلود و معرفی اکسپرت
تصویر اکسپرت Hedge Obasan EA

معرفی اکسپرت کاربردی Hedge Obasan EA

اما زمانی که روند معکوس می شود، چندان مؤثر نیست. من منطقی را بر اساس شاخص RSI پرکاربرد در معاملات فارکس طراحی کرده ام بنابراین، به عنوان یک اقدام متقابل، این EA (مشاور متخصص) پس از ورود بر اساس مقدار RSI، وارد معاملات خلاف روند می شود. به عبارت دیگر، از یک استراتژی سفارش شبکه ای استفاده می کند، اما به جای سفارش در بازه های زمانی ثابت، سفارش های فروش اضافی را زمانی که ارزش RSI در فواصل منظم بیش از حد فروخته می شود، قرار می دهد و زمانی که ارزش RSI بیش از حد خرید می شود، سفارش های خرید را در امتداد روند قرار می دهد. EA معاملات را با هر دو سفارش اصلی بر اساس ارزش RSI و سفارش شبکه خلاف روند انجام می دهد و همه این سفارشات به عنوان یک سبد بسته می شوند. سود حاصل از بسته شدن سبد بر اساس لات های 0.01 با 1 دلار به عنوان پایه محاسبه می شود.

میانگین سود به طور خودکار از کل اندازه لات محاسبه می شود.

علاوه بر این، EA دارای یک ویژگی به نام Martingale است که در آن اگر یک سفارش به دلیل توقف ضرر بسته شود، اندازه لات بعدی افزایش می یابد.

جفت ارز بهینه و چارچوب زمانی به شرح زیر است:

GBPUSD یا EURUSD در H1. البته، شما می توانید هر جفتی را در بازار فارکس از جمله XAUUSD معامله کنید. در XAUUSD، لطفاً SL، و Grid distance را به مقدار ورودی x 10 برابر تغییر دهید زیرا نقطه است. برای تنظیم تایم فریم، بازه زمانی طولانی تر به مراتب بهتر است.

<تنظیمات دستی>

  1. نظر: می توانید هر نظری را برای EA وارد کنید.
  2. MAGIC: عدد جادویی.
  3. سحر و جادو خودکار: هنگامی که روی true تنظیم می شود، به طور خودکار یک MAGIC# اختصاص می دهد حتی اگر چندین ارز باز شود.
  4. Slippage: حداکثر مقدار برای لغزش.
  5. تیک Entry: اگر می خواهید بلافاصله با ظاهر شدن سیگنال نشانگر وارد شوید، روی true تنظیم کنید. اگر روی false تنظیم شود، در ابتدای کندل بعدی وارد می شود.
  6. ورود معکوس: معاملاتی را برخلاف سیگنال اندیکاتور وارد می کند.
  7. حداکثر اسپرد (پیپ): اگر اسپرد از این مقدار بیشتر شود، وارد معاملات نمی شود.
  8. تجارت خرید و فروش: انتخاب کنید تا فقط معاملات خرید یا فروش یا هر دو را وارد کنید.
  9. حداکثر موقعیت: حداکثر تعداد سفارشات به طور همزمان.
  10. لات های پایه: اندازه لات اولیه.
  11. Take Profit (pips): سطح سود را بگیرید.
  12. <تنظیمات دستی>

  13. توقف ضرر (پیپ): سطح توقف ضرر.
  14. فاصله سفارش: اگر حداکثر موقعیت را افزایش دهید، می توانید فاصله بین سفارشات BUY/SELL را تعیین کنید. زمانی که می خواهید فاصله مشخصی بین سفارشات متوالی داشته باشید از این استفاده کنید.
  15. ریسک تجارت/استفاده از درصد ریسک/ریسک: وقتی موجودی حساب افزایش می یابد، اندازه لات به طور خودکار بر اساس درصد افزایش می یابد.
  16. Martingale در تجارت ضرر: زمانی که می خواهید اندازه لات را افزایش دهید اگر سفارش با ضرر بسته شد از این استفاده کنید.
  17. سیگنال مخالف: سفارشات را بر اساس سیگنال مخالف نشانگر می بندد. اگر Close When Profit روی true تنظیم شود، فقط زمانی سفارشات را می بندد که سود وجود داشته باشد.
  18. Trailing Stop: ویژگی توقف انتهایی.
  19. Break Even: ویژگی Break even (فقط یک بار معتبر است).
  20. سبد سود: تمام سفارش ها را بر اساس سود کل بسته می کند. می توانید آن را به عنوان درصدی از موجودی، وابستگی به اندازه لات (به طور خودکار میانگین سود را محاسبه می کند) یا هر مقدار دلاری وارد کنید.
  21. سبد توقف ضرر: تمام سفارش ها را بر اساس ضرر کل بسته می کند.
  22. فیلتر زمان: می توانید تا 3 فیلتر زمان تنظیم کنید. EA فقط در زمان های مشخص شده کار خواهد کرد. با این حال، ترتیب شبکه مستثنی است.
  23. Grid Order: بدون توجه به سیگنال نشانگر، به طور خودکار سفارشات اضافی را در فواصل زمانی ثابت قرار می دهد. می توانید ضریب را برای اندازه و بازه لات تنظیم کنید.
  24. هدف سود (روزانه هفتگی): شما می توانید حداکثر سود روزانه و هفتگی را تعیین کنید. EA به طور خودکار متوقف می شود و روز بعد با رسیدن به این سود، از سر گرفته می شود.

سخن پایانی

همیشه این موضوع را در نظر داشته بگیرید که بعد از دانلود کردن برترین اکسپرت در فارکس نیز ، ابتدا باید آن اکسپرت را برای مدتی مشخص به عنوان مثال دو ماه بر روی حساب دمو فارکس تست و بررسی نمایید. پس از تست و آزمایش ، اگر نتایج موفقیت آمیز بودند ، می توانید آن را بر روی حساب واقعی خود تست کنید. حتما به این موضوع توجه داشته باشید که سایت FXF1.com هیچگونه مسئولیتی در برابر سود و یا زیان ناشی از اکسپرت های معرفی شده ندارد.

دانلود این اکسپرت

در بخش دانلود میتوانید این اکسپرت را به صورت فایل زیپ دانلود کنید . پسورد فایل : www.fxf1.com
همچنین بخوانید :

مقالات مرتبط

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Scaled Awesome Oscillator دانلود و معرفی اندیکاتور

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Scaled Awesome Oscillator Scaled Awesome Oscillator (SAO) اقتباسی دقیق از Awesome Oscillator را نشان می دهد که هدف آن ایجاد معیارهای ثابت برای شناسایی لبه های بازار است. معرفی اندیکاتور کاربردی Scaled Awesome Oscillator برخلاف اسیلاتور عالی استاندارد، که تغییرات پیپ ها را در کالاهای مختلف ثبت می کند، تنها […]

    بایگانی‌ها
    5 / 5

    Harrow Order دانلود و معرفی اکسپرت

    معرفی و دانلود اکسپرت کاربردی Harrow Order اکسپرت کاربردی Harrow Order یک مشاور متخصص (EA) است که بر اساس روش های پشتیبانی و مقاومت، Martingale و Anti-Martingale کار می کند. معرفی اکسپرت کاربردی Harrow Order پشتیبانی و مقاومت برای نشان دادن بهترین موقعیت برای ثبت سفارش استفاده می شود. Martingale برای رفع سفارش های بی […]

    بایگانی‌ها
    5 / 5

    Channel Indicator دانلود و معرفی اندیکاتور

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Channel Indicator اندیکاتور Channel Indicator سبک TMA (میانگین متحرک مثلثی) است. این کانالی است که توسط میانگین متحرک در مرکز و در انتها، حاصل ضرب MA (میانگین متحرک) در شاخص نوسان ATR (میانگین محدوده واقعی) ایجاد می شود. معرفی اندیکاتور کاربردی Channel Indicator بنابراین در لحظاتی که نوسانات کمی وجود […]

آخرین مقالات

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    FT ADX Color Candles اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles زمانی که نیاز دارید به طور همزمان به چندین مورد نگاه کنید، معامله می تواند بسیار خسته کننده باشد. اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles قالب شمع ها، ساپورت ها، مقاومت ها، برنامه ها، اخبار و اندیکاتورها. هدف این ابزار […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Seconds Candle Period اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Seconds Candle Period Seconds Candle Period به کاربر امکان می‌دهد هر بازه زمانی دومی را از 1 تا 60 ثانیه بدون هیچ گونه محدودیت ضریب انتخاب کند (مثلاً 7 ثانیه، 13 ثانیه … همه مجاز هستند). اندیکاتور Seconds Candle Period تنها یک ورودی به نام Interval وجود دارد که به […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Spider ZIGZAG اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Spider ZIGZAG اندیکاتور کاربردی Spider ZIGZAG الگوریتمی است برای تعیین بحرانی بودن پیک فعلی با پخش چندین خط با پارامترهای مختلف به جای یک خط بین هر دو قله. اندیکاتور Spider ZIGZAG 1. هرچه خطوط زیگزاگ بیشتر در اوج به هم برسند، احتمال بیشتری وجود دارد که بازار برای اصلاح […]

  • فایل های که پسوند آنها rar یا zip یا 7z هست را چگونه باز کنم؟

    توسط نرم افزار Winrar فایل را از حالت فشرده خارج کنید و بعد برای اجرا و یا نصب اقدام کنید. دانلود WINRAR

    فایل های با فرمت mq4 و mq5 را چگونه اجرا کنم ؟

    جهت اجرای این نوع فایل ها برای نسخه mq4 باید متاتریدر 4 را روی سیستم خود و برای نسخه mq5 متاتریدر 5 را روی سیستم عامل خود نصب داشته باشید . جهت راهنمایی کلیک کنید

    به این مقاله امتیاز دهید.
  • رمز تمامی فایل ها :