دانشکده آموزشی بازار بورس و فارکس
tabliq side logo

گفته‌های بنیانگذار Cardano درمورد فسخ قرارداد ایلان ماسک با توییتر

اخبار متفرقه مقالات ارز های دیجیتال
5 / 5
5/5 - (1 امتیاز)

بنیانگذار Cardano این را در مورد خروج ایلان ماسک از پیشنهاد توییتر و برنامه ساخت پلتفرم می گوید. چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو معتقد است که ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا ممکن است در خروج از قرارداد توییتر با مشکلاتی مواجه شود. چارلز هاسکینسون بنیانگذار Cardano: ماسک مشکلاتی برای خروج دارد بر اساس گزارش ها، ایلان […]

بنیانگذار Cardano این را در مورد خروج ایلان ماسک از پیشنهاد توییتر و برنامه ساخت پلتفرم می گوید.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو معتقد است که ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا ممکن است در خروج از قرارداد توییتر با مشکلاتی مواجه شود.

چارلز هاسکینسون بنیانگذار Cardano: ماسک مشکلاتی برای خروج دارد
بر اساس گزارش ها، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و بنیانگذار اسپیس ایکس، با ارسال نامه فسخ در روز جمعه، در تلاش است تا به توافق خرید توییتر به مبلغ 44 میلیارد دلار پایان دهد. او ادعا می‌کند که این شرکت اطلاعات کاربران را در مورد تعداد حساب‌های خودکار، معروف به ربات‌های هرزنامه، در پلتفرم خود نادرست معرفی کرده است.
گفته‌های بنیانگذار Cardano درمورد فسخ قرارداد ایلان ماسک با توییتر
Cardano
این امر به ناچار زمینه را برای یک نبرد حقوقی طولانی فراهم می کند. برت تیلور، رئیس هیئت مدیره توییتر، این موضوع را در توییتی اعلام کرد. برت تیلور:
هیئت مدیره توییتر متعهد به بستن معامله بر اساس قیمت و شرایط توافق شده با آقای ماسک است و قصد دارد اقدامات قانونی را برای اجرای توافقنامه ادغام دنبال کند. ما مطمئن هستیم که در دادگاه سلطنتی دلاور پیروز خواهیم شد.
کارشناسان دادگاه پیش‌بینی می‌کنند که اختلاف حقوقی ممکن است به توافقی ختم شود که در آن ماسک مجبور به خرید توییتر، احتمالاً با شرایط اصلاح‌شده، شود. طبق گزارش Fxf1، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano، پیشنهاد ساخت یک پلتفرم رسانه اجتماعی غیرمتمرکز جدید را از ابتدا با ایلان ماسک تسلا ارائه کرد، در صورتی که تلاش میلیاردر برای تصاحب توییتر با شکست مواجه شود. اظهارات اخیر بنیانگذار کاردانو ممکن است به این معنی باشد که چنین پیشنهادی ممکن است تا زمانی که تصمیم مهمی در مورد معامله توییتر گرفته شود، متوقف شود.

کوین هارت، ستاره مشهور آمریکایی، وارد Metaverse کاردانو می شود

کوین هارت، ستاره مشهور آمریکایی قرار است وارد Metaverse کاردانو شود. این کمدین برنامه هایی را برای استفاده از Virtua برای ساخت متاورس فاش کرد. Terra Virtua و Cardano برای توسعه بازار Virtua NFT در ماه آوریل، با Cardano Island به عنوان نماینده Cardano Metaverse همکاری کردند. کوین هارت به جمع دیگر افراد مشهور آمریکایی مانند مارتین لارنس و اسنوپ داگ می‌پیوندد که NFT‌ها را نیز در Cardano راه‌اندازی کرده‌ا ند. همچنین بخوانید: 

مقالات مرتبط

آخرین مقالات

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    FT ADX Color Candles اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles زمانی که نیاز دارید به طور همزمان به چندین مورد نگاه کنید، معامله می تواند بسیار خسته کننده باشد. اندیکاتور کاربردی FT ADX Color Candles قالب شمع ها، ساپورت ها، مقاومت ها، برنامه ها، اخبار و اندیکاتورها. هدف این ابزار […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Smart Volatility Index MT5 اندیکاتور

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Smart Volatility Index MT5 Smart Volatility Index MT5 از محبوب ترین و با رتبه بندی بالای شاخص نوسانات (VIX) در بازار است. این خوانش همان چیزی است که VIX برای شاخص های سهام انجام می دهد. معرفی اندیکاتور کاربردی Smart Volatility Index MT5 با این حال، این شاخص در تمام […]

    بایگانی‌ها
    5 / 0

    Renkochart and Supertrend اندیکاتور MT5

    معرفی و دانلود اندیکاتور کاربردی Renkochart and Supertrend Renkochart and Supertrend شاخص فوق روند را در زمان واقعی نمایش می دهد. پس از نصب اندیکاتور، پنجره نمودار Renko و نشانگر supertrend را در همان پنجره نمایش می دهد. معرفی اندیکاتور کاربردی Renkochart and Supertrend این به شما این امکان را می‌دهد که نقاط ورودی و […]